اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

پرورش نخبگان با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ممکن می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان زمینه حضور نخبگان در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها فراهم می‌شود.

پرورش نخبگان با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ممکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی و هماهنگی اوقات فراغت جوانان شهرستان بشرویه اظهار کرد: با فرا‌ رسیدن ایام تابستان و تعطیلات، برنامه‌ریزی لازم برای استفاده بهینه از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: اوقات فراغت صرفا استراحت و بی‌برنامگی در تعطیلات نیست بلکه باید زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بر اساس علاقمندی و گرایش افراد به رشته‌ها و کلاس‌های آموزشی فراهم شود.

فرماندار بشرویه افزود: مسئولان دست‌اندرکار شهرستان بشرویه در این حوزه باید شرایط تفریحی و آموزشی را آماده سازند که شرکت‌کنندگان در کلاس‌های تابستانی احساس خستگی نداشته و حتی با روحیه بالا و شاد، خود را برای سال تحصیلی آینده آماده کنند.

پورسلطانی نیازسنجی از رشته‌های مورد علاقه جوانان منطقه با توجه به امکانات موجود را ضروری دانست و تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌ها و ادارات متولی غنی‌سازی اوقات فراغت، باید با تقسیم‌بندی کارها و برنامه‌ریزی در حوزه تخصصی خود با هماهنگی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها، کلاس‌های تابستانی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: تنوع در برگزاری کلاس‌ها برای متقاضیان امری اساسی است که مسئولان می‌توانند با مدنظر قرار‌ دادن علاقمندی و پربار شدن کلاس‌ها انگیزه جوانان را بالا ببرند.

فرماندار بشرویه با اشاره به تأثیر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در پرورش نخبگان ادامه داد: کلاس‌های تابستانی به گونه‌ای برگزار شود که امکان برگزاری دوره تکمیلی آن در سال‌های بعد باشد تا بهره‌وری لازم را داشته باشیم.

بخشدار مرکزی بشرویه نیز به اهمیت اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و گفت: در طول سال تحصیلی، دانش‌آموزان به دنبال کسب علم و دانش‌اندوزی هستند و کمتر فرصت شرکت در کلاس‌های فوق برنامه را پیدا می‌کنند.

محمدجواد سلطان‌زاده متذکر شد: باید مسئولان و دستگاه‌های متولی، اهتمام بیشتری در پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داشته باشند.

وی اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی تربیتی، مساجد و پایگاه‌های مذهبی از گذشته در کنار ادارات دولتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت، برنامه‌ریزی داشته‌اند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول