اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین

ورامین دلتنگ آمدن دوباره آستان عشق است

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین، این شهر دلتنگ آمدن دوباره آستان عشق است.

ورامین دلتنگ آمدن دوباره آستان عشق است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین وارثان قیام 15 خرداد در انتظار آمدن دوباره آستان عشق هستند.

روز دیدار یار روزی بود که در تشریح آن می‌توان گفت: قبل از اینکه بیایی، همیشه با خود می‌گفتم ای صبا نکهتی از خاک ره بیار، بیاور تا من آن را توتیای چشمان خود قرار دهم، اگر نه، نشانی از کوی یار بیاور تا من خود را به آنجا رسانم. دریای دلم همه‌ تلاطم و بی‌قراریش را برای دیدار جمال نورانیش و ساحل وجودم در حسرت دیدارش برای بی‌حرکتی و ثباتش در اندیشه و آرزوی این بود که چشمان بی‌نور و رمقم سیمای نورانیش را رصد کند. هنگامی که خبر آمدنت را شنیدم، قطره‌ وجودم به اقیانوسی متلاطم پیوست و بی‌قرارتر از همیشه منتظر دیدارت بودم و لحظه‌شماری می‌کردم.

هنگامی که به سوی شهرمان گام بر می‌داشتی، دیدم که ای خوب نور می‌جوشید از جای‌جای قدم‌هایت، عکس‌ خوبت در دستم بود و با نگاهم حرف می‌زد. در اولین نگاهت، دل باختم. چشم‌هایم شوق باریدن داشت و زیباترین حس از دوست داشتن در دلم پدیدار گشته بود.

هنگامی که دیدگانم به سمت و سوی جمال نورانیت افتاد، مجسمه‌ نور و روشنایی را دیدم. اگر توان داشتم همه فاصله‌ها را در می‌نوردیدم تا از نزدیک آن آستان عشق و سوز را ببینم، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردم، ولی می‌دانم که بنا نیست دل دردمندان، بی‌طپش و سینه‌ی مشتاقان بی‌سوزی بگذرد.

من هم در این حسرت خواهم بود، نمی‌دانم چطور تصویری از وجود درخشنده و نورانیت در صفحه‌ی دلم حک شده با همان پاکی و با همان قداست، کاش همه‌ مردم آن جلوه‌ی تو را می‌دیدند آنگاه همچون من محو خوبی‌ تو می‌شدند و همچون من شیدا می‌گشتند. اما هنگامی که نگاه می‌کردم دیدم خیل مشتاقان کوی تو بسیارند و در میان آنان همچون قطره‌ای در اقیانوس سرگردانم.

هنگامی که سخن می‌گفتی در نگاهت، آسمان پر ستاره بود و در کلام گرم و جان‌بخشت روشنایی نور، غرق در تماشای بهار بودم و طراوت بهار بود که دل از انسان می‌ربود. گرامی‌ترین راهبر بودی که سراسر دلش سرسبز و روحش خرم و شاداب است. باطنش از وجد و شادی معنوی و عرفان سرشار گشته و لطافت و نورانیت در باغ دلش موج می‌زند. هر نسیمی از گفتار و کردار و پندارت می‌وزید، جان‌بخش و گرم و هدایت‌گر بود و هر که به سویت می‌نگریست با چشمان غرق در شبنم اشک، غرق از نشاط و بهجت و لذّت می‌شد، آنگاه همانند رودی از شهرمان رفتی و ما همیشه دلتنگ دوباره آمدنت هستیم تا گام‌های پر برکتت به سوی شهرمان بیاید و با خود نور و روشنایی بیاورد.

===

به قلم: مریم عبادی

===

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول