اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

مسئولان منویات مقام معظم رهبری را اولویت نخست برنامه‌ها قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: مردم و مسئولان باید ضمن حفظ انسجام و همبستگی فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب را اولویت نخست تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهند.

مسئولان منویات مقام معظم رهبری را اولویت نخست برنامه‌ها قرار دهند

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک بین ظهر امروز درمراسم معارفه امام جمعه بخش ارداق که با حضور مسئولان دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در مسجد حضرت ابوالفضل این شهر برگزار شد نماز جمعه را در شهرها مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد:‌ این پایگاه اجتماعی هر هفته در شهرها با حضور پرشکوه مردم برگزار شده بود و همین موضوع موجب وحدت و انسجام بوده و دشمنان اسلام همیشه از حضور ملت ایران در تمام صحنه‌ها اظهار ترس و عجز می‌کنند.

وی تریبون‌های نماز جمعه را به دور از مسائل حزبی و جناحی برشمرد و خاطرنشان کرد: تریبون‌های نماز جمعه متعلق به ملت و مقام معظم رهبری بوده و وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند. بلکه این تریبون‌های مقدس نماز جمعه وحدت و امنیت و موعظه هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به جایگاه نماز جمعه در کشور پرداخت و بیان کرد: برگزاری نمازهای جمعه در کشور صلابت و انسجام ملت ایران را در مقابله با دشمنان نشان داده که باید هر هفته نیز باشکوه‌تر از هفته‌های گذشته برگزار شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زیر سایه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با حضور هوشیار و بابصیرت ملت ایران در برابر یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا با اقتدار و صلابت ایستاده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، تاکید کرد: باید تمام ملت ایران و مسئولان ضمن داشتن وحدت و همبستگی فرمایشات مقام معظم رهبری را اولویت نخست تمام برنامه‌های خود قرار دهند.

آیت‌الله باریک بین ضمن تبریک به مردم ولایتمدار بخش ارداق و امام جمعه این شهر، یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان این شهر و دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و با انتخاب یک امام جمعه فرهیخته و توانمند مردم شهر ارداق از نعمت نماز جمعه هر هفته بهره می‌برند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول