اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفارهرندی:

دنیا مقام معظم رهبری را چهره‌ای مقتدر و بزرگ می‌داند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از مقام معظم رهبری به عنوان رهبری بزرگ و مقتدر در بسیاری از نقاط دنیا یاد می‎شود.

دنیا مقام معظم رهبری را چهره‌ای مقتدر و بزرگ می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: برخی افراد در حوزه نظر از توانایی‎های بالایی برخوردارند ولی در عمل قابل ‎تکیه نیستند و در مقابل نیز کسانی وجود دارند که به شدت انسان‎های عملیاتی هستند اما یک‎جو ‎ایدئولوژی و نگاه مکتبی در آنها وجود ندارد اما در بین این دو رفتار، مقام معظم رهبری آمیزه‎ای از دو نگاه برجسته است.

وی به برخی خصوصیات معمولی در شخصیت افراد پرداخت و تصریح کرد: دو دسته وجود دارند که عده‎ای به شدت اهل تعبدند اما بصیرت انقلابی ندارند و در عوض کسانی نیز وجود دارند که هر چه به گذشته‎شان رجوع کنیم کهنه‎کار و انقلابی‎اند اما در میانه راه، همه چیز را فدای خودخواهی‎های خویش کرده‎اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیان داشت: اما در بین این دو دسته شخصیتی مانند مقام معظم رهبری که در گذشته‎شان سابقه انقلاب موج می‎زده امروزشان نیز طراوت انقلابی دارد که حتی سر سوزنی سرکشی در وجود مبارک‌شان رخنه نکرده است.

صفارهرندی با تاکید بر اینکه باید بیشتر از گذشته به ویژگی‎های شخصیتی معظم‎له پرداخته شود تأکید کرد: سخن نگفتن‎ها درباره ایشان به ضرر ما تمام می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: خدا می‎داند که رسالت خویش را باید در کجا قرار دهد چنان که اگر به روزهای فتنه نظری بیفکنیم خواهیم دید که در اوج فتنه‎گری که شاید کشور مخاطره‎ای به سختی آن روزها را از سر نگذرانده است مقام معظم رهبری هر لحظه منتظر یک خبر و مردم نیز هر لحظه منتظر تدبیر از سوی ایشان بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در نگاه غربی‎ها نیز عمل رهبری ایران یک کار قابل ستایش است یادآور شد: مقام معظم رهبری با تصمیم خود کاری کردند که اکنون به عنوان رهبری بزرگ و مقتدر از ایشان در دنیا یاد می‎شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول