اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاوه خطاب به مسئولان:

برکات سفر مقام معظم رهبری را برای مردم بیان کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: نتایج و برکات سفر مقام معظم رهبری را به‌صورت شفاف برای مردم بیان کنید.

برکات سفر مقام معظم رهبری را برای مردم بیان کنید

به گزارش خبرنگار فارس از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان استان و شهرستان در فرمانداری پاوه تشکیل شد، ضمن اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه، اظهار داشت: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه حتما چهره این استان را دگرگون خواهد کرد.

وی گفت: از همه مسئولان می‌خواهم نتایج و برکات سفر مقام معظم رهبری را به‌صورت شفاف برای مردم بیان کنند تا مردم به‌طور کامل از جزئیات آگاه شوند و در جریان برکات آن سفر تاریخی قرار گیرند.

قادری با اعلام این نکته که 32 سال در کسوت امام جمعه، آنچه در توان داشته برای خدمت به مردم به کار بسته؛ خاطرنشان کرد: تجربه‌ای که من از کار با 17 فرماندار و 6 نماینده مختلف در هشت دوره مجلس شورای اسلامی در طول این مدت دارم، این امر را تأیید می‌کند که در زمان حاضر تفاهم در این منطقه بسیار بیشتر شده و ما خداوند متعال را برای اعطای این نعمت شاکر هستیم.

وی یکی از آثار برجسته در خدمات دولت نهم و دهم را در زمینه ساخت مسکن مهر عنوان کرد و افزود: خدمات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار به مردم مشهود است و هر انسان منصفی باید قدردان این خدمات باشد.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کندی عملیات تعریض و تکمیل راه ارتباطی پاوه کرمانشاه، تصریح کرد: 16 سال از آغاز عملیات اجرایی قسمت‌هایی از این مسیر می‌گذرد و هنوز کار آن به پایان نرسیده است، بنابراین چاره اندیشی برای پایان دادن هرچه سریع تر به این کار انتظاری معقول از سوی مردم پاوه است که امیدواریم مسئولان آن را لحاظ کنند.

وی گفت: در زمینه اختصاص بودجه به شهرستان پاوه هم این انتظار را داریم که این نکته که پاوه دارای 5 نقطه شهری است از سوی مسئولان لحاظ شود و با دیدی بازتر از گذشته به پاوه نگاه کنند.

امام جمعه پاوه مسئولیت نمایندگی مجلس را به نماینده جدید پاوه و اورامانات تبریک گفت و از خدمات سید فتح‌اله حسینی نماینده سابق مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

پیش از سخنان امام جمعه پاوه، فرماندار این شهرستان با ارائه گزارشی از خدمات انجام شده توسط دولت در این شهرستان اظهار امیدواری کرد در سایه همدلی که بین مردم و مسئولان برقرار است این خدمات سرعت بیشتری گیرد.

حسین خدرویسی گفت: 167 پروژه عمرانی و 5 پروژه ملی در شهرستان پاوه در حال انجام است و میانگین پیشرفت کاری این پروژه‌ها 74 درصد برآورد شده است که 3 درصد از میانگین استانی بالاتر است.

وی افزود: در بخش مسکن مهر نیز پروژه 125 واحدی پاوه در مرحله نازک‌کاری و پروژه 1024 واحدی هم با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است و در بخش خودمالکی مسکن مهر پاوه نیز 600 نفر از تسهیلات پرداختی استفاده کرده‌اند.

در این جلسه همچنین جهانبخش لطف‌الهی رئیس شورای شهرستان پاوه در سخنان کوتاهی مشکلات مردم را برشمرد و خواستار اهتمام مسئولان در حل آنها شد.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول