اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

رهبری ایران را از خطرات زیادی عبور داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: امروز با گذشت 32 سال از زعامت و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ما شاهد گذر از خطرات و دشواری‌های زیادی هستیم.

رهبری ایران را از خطرات زیادی عبور داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای فراموش نشدنی به جای مانده است، اظهار داشت: 15 خرداد سال 1342، 22 بهمن سال 1357 و 14 و 15 خرداد سال 1368 از مهم‌ترین این روزها است.

وی بیان داشت: دشمنان هر انقلابی زمان‌های خاصی را برای نابودی آن و رسیدن به نتایج مورد دلخواه خود پیش‌بینی می‌کنند. زمان گذار از بنیانگذار انقلاب به شخص دیگر و زمان انتقال قدرت از مهم‌ترین فرصت‌ها است که مشکلات مهمی را نیز در همه نظام‌های سیاسی به دنبال دارد.

صباحی تصریح کرد: سال 1368 این دو فرصت در اختیار دشمنان نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت که یک شخص مقتدر از دنیا رفته و زمان انتقال قدرت به دیگری است.

خطیب جمعه کرمان گفت: اما در ایران اسلامی با عنایت و اراده خداوند، حمایت مردم، درایت مجلس خبرگان رهبری و از همه مهم‌تر ارشادهای امام خمینی (ره) در زمان حیات ایشان قصه را به سمت دیگری برد.

صباحی خاطرنشان کرد: در این زمان نه تنها دشمنان ایران اسلامی نتوانستند کاری را از پیش ببرند، بلکه شاهد دستاوردها و پیروزی‌های زیادی نیز بودیم.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) در زمان حیاتشان تصمیم‌های برای رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داشتند و امروز با گذشت 32 سال از زعامت و رهبری ایشان ما شاهد گذر از خطرات و دشواری‌های زیادی هستیم.

صباحی افزود: در زمان حمله صدام به کویت با درایت رهبر معظم انقلاب از ورود ایران به یک جنگ قطعی جلوگیری شد، جریان 11 سپتامبر و بهانه‌تراشی برای حمله به ایران و بسیاری از موارد دیگر با حکم و درایت رهبری از دام دشمنان جان سالم به در بردیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: اگر مدیریت صحیح بر منابع خدادادی فراوان وجود داشته باشد، فقر و بیکاری در جامعه نخواهیم داشت و تنها باید در مسیر صحیح حرکت کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول