اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

فرمایش مقام معظم رهبری سرحد خدمت‌رسانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: فرمایش اخیر مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان سرحد خدمت بی‌منت و ماندگار است.

فرمایش مقام معظم رهبری سرحد خدمت‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آئین 14 خرداد مسئولان را از هرگونه رفاه‌زدگی، اشرافی‌گری و دل سپردن به ذخایر مادی و روزمرگی برحذر داشته و در عوض آنها را به فرصت شمردن فضا و زمان خدمت دعوت کردند.

وی با اشاره به آغاز بکار مجلس نهم و ضرورت توجه نمایندگان به فرمایش مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان در چهار سال آینده این سخنان را فراروی حرکت و اقدام خود قرار دهند به یقین موفقیت با آنها خواهد بود وگرنه با دعوا و تخریب کاری از پیش نمی‌رود.

امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین رسالت نمایندگان مجلس نهم را حل مشکلات ریشه‌ای کشور نظیر بیکاری، تورم و برخی ناهنجاری‌های فرهنگی خواند و بیان داشت: جامعه اسلامی ما بیش از هر زمان دیگر به فضای مطلوب فرهنگی، اخلاقی و تربیتی نیاز دارد که بسترساز آن باید مجلس و دولت باشد.

قیاسی به نزدیکی سومین دور مذاکرات ایران با 1+5 اشاره کرد و افزود: تا زمانی که نظام غرب حق و حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت نشناسد محال امر است که در مذاکرات پیشرفتی حاصل شود.

وی به ویژگی ملت ایران در صیانت و حفاظت از حق و حقوق واقعی‌شان اشاره کرد و ابراز داشت: اگر غرب احساس می‌کند که از این حق و حقوق کوتاه می‌آییم به یقین راه را به خطا رفته است.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود هفته محیط زیست را نیز گرامی داشت و گفت: یکی از مقوله‌های چالشی و تهدیدکننده امروز بی‌توجهی به مسایل زیست محیطی است که سبب شده است جهان امروز در آستانه یک فاجعه حقیقی قرار گیرد.

قیاسی در پایان سخنان خود ضرورت پرداخت زکات از سوی زارعان منطقه را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: مسئولان باید در قبال انجام وظیفه دینی مردم خدمتی شایسته را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول