اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب بسته‌های حمایتی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها

2432 پرونده برای دریافت تسهیلات در استان مرکزی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از تشکیل 2 هزار و 432 پرونده برای دریافت تسهیلات در قالب بسته‌های حمایتی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد.

2432 پرونده برای دریافت تسهیلات در استان مرکزی تشکیل شد

عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و با توجه به اعتبارات اختصاص یافته در بخش کشاورزی اجرای هشت پروژه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل بهینه‌سازی واحدهای مرغداری، بهینه‌سازی واحدهای دامداری، تامین تلیسه‌های با کیفیت، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، تامین سوخت، بهینه‌سازی دام سبک روستایی، بهینه‌سازی سوخت موتور پمپ‌های چاه‌های آب کشاورزی، بهینه‌سازی گلخانه‌ها و بهینه‌سازی کشاورزی حفاظتی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها مجموعا 2 هزار و 432 پرونده متقاضیان تشکیل شد بیان داشت: این پرونده‌ها در کارگروه‌های تخصصی استان مطرح و به تصویب رسید که مبلغ کل این پرونده‌ها بالغ بر 28 میلیارد تومان است که 654 مورد از آنها توسط بانک عقد قرارداد شده و 648 مورد نیز تسهیلات خود را از این محل دریافت کرده‌اند.

مظفری ادامه داد: کل مبلغ یارانه اختصاص یافته از این محل (قانون هدفمندی یارانه‌ها) 5.2 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به طرح‌های تولیدی نیز افزود: تاکنون 457 طرح به منظور دریافت اعتبارات از صندوق توسعه ملی به بانک معرفی شده که برای اجرای این طرح‌ها 177.2 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در ادامه پیرامون اقدامات صورت گرفته در بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی گفت: در سال گذشته 590 پروژه مختلف در این بخش اجرا شد که با توجه به اجرای 270 پروژه در سال قبل، به لحاظ تعداد پروژه اجرا شده 218 درصد رشد داشته‌ایم.

مظفری ادامه داد: برای این منظور 45.6 میلیارد تومان اعتبار دولتی از محل اعتبارات ملی، استانی و شورای آب و همچنین بالغ بر 2.6 میلیارد تومان تسهیلات بابت سهم خودیاری بهره‌برداران در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول