اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه خدمات رفاهی صورت گرفت

اختصاص 8 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کارکنان جهاد کشاورزی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی هرمزگان از معرفی 150 نفر از کارکنان این سازمان برای دریافت تسهیلات بانکی با مجموع اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در راستای ارائه خدمات رفاهی خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کارکنان جهاد کشاورزی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، علی جامعی این تسهیلات را در زمینه خرید کالا، جعاله مسکن و خرید خودرو عنوان کرد و گفت: در سال‌ جاری پس از توافقنامه وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و ارسال بخشنامه مذکور به سازمان در خصوص ارائه تسهیلات رفاهی به پرسنل، از سوی مدیریت امور اداری رفاه و پشتیبانی، کارکنان متقاضی به مدیریت شعب بانک کشاورزی، طی چهار مرحله برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در معرفی و توزیع تسهیلات با هدف ارتقای انگیزش کارکنان، سهمیه شهرستان‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان‌ها 20 درصد افزایش یافت.

مدیر امور اداری رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی هرمزگان تصریح کرد: این سازمان با 552 نفر پرسنل شاغل به عنوان سازمانی گسترده و پویا همواره نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های رفاهی برای کارکنان اقدام و بر ضرورت بهبود و استمرار آن تاکید دارد.

وی یادآور شد: برنامه‌های رفاهی می‌تواند اقدامی مفید به منظور افزایش انگیزش کارکنان باشد و موجبات دل‌گرمی آنها را فراهم آورد، هم‌چنین سبب پیدایش فرصت‌های مناسبی برای رفع خستگی‌های ناشی از کار و فعالیت‌های خارج از کارشان را شامل و در این رهگذر از نتایج حاصله، سازمان و کارکنان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول