اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سیرجان خبر داد

‌اختصاص 12 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی سیرجان

خبرگزاری فارس: ‌مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت:‌ 12 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار به طرح‌های اشتغال‌زایی جهاد کشاورزی سیرجان اختصاص یافت.

‌اختصاص 12 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی سیرجان

احمد مسعودی امروز در حاشیه جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان با اعلام این خبر اظهار کرد: این مبلغ برای 41 طرح در بخش دام‌، مکانیزاسیون و گلخانه به تصویب رسید که با اعطای تسهیلات به آنان برای 63 نفر در این بخش‌ها اشتغال‌زایی شد.

وی از اعطای تسهیلات کم‌بهره به جوانان جویای کار و علاقمند در بخش‌های کشاورزی از جمله دامداری، باغ، گلخانه و دامداری خبر داد و افزود‌: این تسهیلات به صورت نامحدود به واجدان شرایط پرداخت می‌شود. 

مسعودی تصریح کرد: در سال گذشته نیز 7 هزار و 350 نفر در شهرستان سیرجان در بخش‌های کشاورزی و دامپروری با اعطای تسهیلات کم‌بهره و ایجاد طرح‌های کشاورزی مشغول به کار شدند.

وی گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده این شهرستان در توسعه گلخانه‌ها‌، آبزی‌پروری‌، کشت زعفران و دامداری موقعیت ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

*برپایی نمایشگاه دستان توانا در سیرجان

همچنین امروز نمایشگاه هنرهای دستی دانش‌آموزان معلول و استثنایی شهرستان سیرجان در نگارخانه فرهنگسرای سیرجان گشایش یافت.

مسئول آموزشگاه‌های استثنایی سیرجان اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان "دستان توانا" شامل بیش از 70 اثر مشبک‌کاری روی چوب‌، درودگری و هنرهای دستی است که با مضامین آیات قرآن کریم همچنین وسایل تزئینی خلق شده و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

رضا زیدآبادی خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان استثنایی‌ و اطلاع‌رسانی جامع از توانایی فکری و جسمی این دانش‌آموزان به افراد جامعه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول