اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلات خبر داد

اختصاص بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات به 10 طرح کشاورزی در کلات

خبرگزاری فارس: فرماندار کلات از اختصاص بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات به 10 طرح کشاورزی در شهرستان کلات خبر داد.

اختصاص بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات به 10 طرح کشاورزی در کلات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا قره‌خانی در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: از اداره آب شهرستان می‌خواهیم تا ضمن تسریع در ارائه این نقشه، موجبات آغاز این طرح تحول‌آفرین را فراهم آورد.

فرماندار کلات آماده ‌نشدن نقشه به هم پیوسته منابع آب شهرستان را دلیل تاخیر در اجرای طرح واگذاری اراضی قابل کشت منابع طبیعی به کشاورزان دانست.

وی کل سهمیه شهرستان در واگذاری زمین‌های یاد شده را 14 هزار هکتار اعلام و اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش کشاورزی 80 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان کلات از تصویب و معرفی 10 طرح به بانک عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: احداث بندهای خاکی، اصلاح مرتع، دیوار ساحلی، واحد پرواربندی دام و پرورش ماهی از جمله این طرح‌ها است.

وی از اشتغال‌زایی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مورد نظر کارگروه در تصویب طرح‌ها یاد کرد و اظهار داشت: اعضای کارگروه با اختصاص 5 میلیارد و 157 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای این 10 طرح موافقت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول