اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

پرداخت تسهیلات کشاورزی به 2 هزار نفر در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از پرداخت تسهیلات کشاورزی به 2 هزار نفر در دشتستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات کشاورزی به 2 هزار نفر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت در ابعاد مختلف توسعه اقتصادی ایران اسلامی را در دستور کار خویش قرار داده و استفاده از سیاست‌های توسعه کشاورزی یکی از این رویکردها است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی دولت برای استفاده حداکثری از منابع طبیعی از اقداماتی است که به منظور توسعه زیرساخت‌های اقتصادی مورد توجه دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

خسروی بیان داشت: استفاده از 2 میلیون هکتار زمین قابل کشاورزی منابع طبیعی کشور سبب ایجاد 2 و نیم میلیون فرصت شغلی در ایران اسلامی می‌شود و حجم زیادی از مشکل بیکاری در جامعه و دغدغه‌های دولت در زمینه اشتغال را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: بخشی از زمین‌های کشاورزی منابع طبیعی در شهرستان دشتستان در حال مطالعه برای اجرای طرح هستند و در بخشی از این زمین‌ها مطالعات لازم انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: آب منطقه‌ای در تحقق این هدف والا وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارد و باید نیازهای آبی که یکی از مهم‌ترین نیازهای کشاورزی است و بر کیفیت و کمیت تولید محصولات کشاورزی اثرگذار است توجه داشته باشد.

فرماندار دشتستان ادامه داد: شهرستان دشتستان بیش از 60 درصد تولیدات کشاورزی استان بوشهر را به خود اختصاص داده و این امر نمایانگر اهمیت توجه به حوزه کشاورزی در این شهرستان است که توسط مسئولان و دولتمردان باید مورد توجه قرار گیرد.

خسروی از پرداخت تسهیلات کشاورزی به 2 هزار نفر در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات کشاورزی بیش از 2 هزار نفر در سایت اداره کار ثبت‌نام کرده و متقاضی این طرح هستند که به فضل خدا به تمام متقاضیان واجد شرایط این تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول