اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی در مازندران:

تسهیلات بخش کشاورزی در مازندران رشد 46 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران گفت: تسهیلات بخش کشاورزی در مازندران رشد 46 درصدی دارد.

تسهیلات بخش کشاورزی در مازندران رشد 46 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی مازندران، محمدتقی بهشتی بیان داشت: در سال 90 بانک کشاورزی استان با پرداخت بیش از 116 هزار فقره تسهیلات به تولیدکنندگان و کشاورزان فعال در عرصه کشاورزی استان به مبلغ 8.872 میلیارد ریال، نقش چشمگیری در توسعه بخش کشاورزی استان داشته است.

وی تصریح کرد: به‌طوری که این میزان تسهیلات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان از رشد 46 درصدی پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی داشته است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد آنچه که در بخش کشاورزی توسط سیستم بانکی استان پرداخت شد به تنهایی توسط بانک کشاورزی صورت گرفته و کارکنان این بانک همواره خدمت به بخش کشاورزی و ارتقای سطح درآمد کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش را رسالت مهم و اساسی خود می‌دانند.

* 9 میلیارد ریال یارانه سوخت/ 320 میلیارد ریال تسهیلات هدفمندی یارانه

بهشتی اضافه کرد: در سال 90 بیش از 813 میلیارد ریال علاوه بر تسهیلات مورد اشاره به طرح‌های زودبازده (SME) پرداخت شده که موجب اشتغال بیش از 4 هزار و 200 نفر شده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به تسهیلات هدفمندی یارانه‌ها در بخش کشاورزی و یارانه سوخت، آن را گامی مهم در تولید بهینه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برشمرد و گفت: بیش از 9 میلیارد ریال یارانه سوخت و 320 میلیارد ریال تسهیلات هدفمندی یارانه توسط بانک کشاورزی استان مازندران پرداخت شده است 

بهشتی در پایان سخنان خود بااشاره به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی از اختصاص 1.850 میلیارد ریال اعتبار به استان با نرخ هفت درصد خبر داد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول