اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا اطلاع ثانونی در چهارمحال و بختیاری

پرداخت تسهیلات ادوات کشاورزی ممنوع است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا اطلاع ثانونی پرداخت تسهیلات ادوات کشاورزی در این استان ممنوع است.

پرداخت تسهیلات ادوات کشاورزی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه کشاورزی این استان، اظهار داشت: استفاده از ایده‌های جدید در راستای افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در استان موجب افزایش بهره‌وری بیش از پیش خواهد شد.

وی بر ضرورت توسعه بخش کشاورزی در این استان تأکید کرد و گفت: وضعیت کنونی کشاورزی در این استان با سطح ایده‌آل و مطلوب فاصله بسیار دارد که این مهم ضرورت تلاش در راستای ارتقای سطح کشاورزی در استان را توجیه‌پذیر می‌‎کند.

عنابستانی نوآوری را راهکار مناسب در راستای ارتقای جایگاه کشاورزی استان برشمرد و گفت: حرکت در مسیر توسعه بخش کشاورزی نیازمند استفاده از راهکاری نوین و پویاست تا با الزام به اصول نوین بتوانیم در مدت زمان کوتاه‌تر اهداف کشاورزی این استان را تحقق بخشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات جلسات گذشته کارگروه کشاورزی این استان، گفت: در جلسات گذشته این کارگروه تنها هفت میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که این میزان اعتبار کمتر از یک درصد از مجموع اعتبارات استانی است که تصویب این میزان اعتبار نشان می‌دهد که هنوز با تحقق اهداف توسعه بخش کشاورزی استان فاصله بسیار داریم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تا اطلاع ثانوی پرداخت تسهیلات خرید ادوات کشاورزی در این استان ممنوع خواهد بود.

عنابستانی در ادامه بر ضرورت مدیریت منابع آبی این استان تأکید کرد و گفت: با مدیریت منابع آبی می‎توانیم با پدیده خشکسالی که اکنون گریبانگیر این استان شده است بهتر مقابله کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به وضعیت واحدهای دامی این استان، گفت: در حال حاضر 65 درصد واحدهای دامی این استان به صورت سنتی مدیریت می‎شود که لازم است در راستای صنعتی کردن این واحدها تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول