اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد:

دریافت تسهیلات کشاورزی توسط 70 کشاورز اندیمشکی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک از دریافت تسهیلات کشاورزی توسط 70 کشاورز اندیمشکی خبر داد و گفت: این روند ادامه دارد.

دریافت تسهیلات کشاورزی توسط 70 کشاورز اندیمشکی
سید هدایت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: تاکنون 70 نفر از متقاضیانی که دارای شرایط لازم بوده‌اند برای دریافت تسهیلات به اداره کار و امور اجتماعی و بانک‌های عامل شهرستان معرفی شده‌اند.
وی با اشاره به آغاز طرح سامان دهی مشاغل خانگی بیان کرد: این طرح به منظور جذب و اعطای تسهیلات به متقاضیانی که از مهارت و تخصص کافی برای انجام هر یک از مشاغل خانگی مرتبط با مجموعه جهاد کشاورزی این طرح اجرا می‌شود.
 وی افزود: در این راستا جهاد کشاورزی از متقاضیان واجد شرایط ثبت‌نام می‌کند که پس از معرفی به اداره کار و تائید مهارت آن‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.
این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: در سال جاری بیش از 11 هزار و 500 هکتار از زمین‌های شهرستان اندیمشک زیر کشت محصول ذرت رفته است و این محصول در سال‌جاری تاثیر زیادی در اقتصاد این شهرستان خواهد گذاشت.
وی با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده برای برداشت محصول ذرت از مزارع این شهرستان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 82 هزار تن محصول ذرت از نوع ذرت دانه ای در اندیمشک برداشت شود که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد چشم گیری داشته است.
موسوی با اشاره به مسائل بیولوژیکی در این شهرستان افزود: این مقدار برداشت از لحاظ بیولوژیکی و تولید محصول سالم نیز دارای از رشد 35 درصدی برخوردار خواهد بود.
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک  با اشاره به تعداد شرکت‌های ذرت خشک کنی در این شهرستان تصریح کرد: در سطح شهرستان اندیمشک 18 کارخانه ذرت خشک کنی وجود دارد و این تعداد کارخانه می‌تواند در فرآوری این محصول تاثیر زیادی بگذارد.
وی با اشاره به میزان زمین‌های حاصل خیز این شهرستان تاکید کرد: در سطح شهرستان اندیمشک بیش از 45 هزار هکتار زمین حاصلخیز وجود دارد که در سال جاری بیش از 25 درصد از این زمین‌ها زیر کشت محصول ذرت دانه ای رفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول