اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

اولویت تسهیلات کشاورزی خلیل‌آباد ایجاد اشتغال‌زایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: اولویت تسهیلات کشاورزی شهرستان بر ایجاد اشتغال‌زایی جدید است.

اولویت تسهیلات کشاورزی خلیل‌آباد ایجاد اشتغال‌زایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان اظهار کرد: نباید این تسهیلات به شکلی هزینه شود که اشتغال به وجود نیاید.

مرادزاده بر اجرای دستورالعمل ارسالی دولت خدمتگزار در بحث تسهیلات کشاورزی تاکید کرد و گفت: همه اعضای کارگروه موظف هستند در این راستا حرکت کرده و تلاش خود را بر اولویت اول هدف اجرای این طرح، که بحث اشتغا‌ل‌زایی است داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد بر تسریع پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی نیز تاکید کرد.

علی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد هم در این جلسه با بیان گزارشی از پیشرفت مصوبات کارگروه توسعه کشاورزی در شهرستان اظهار داشت: شهرستان خلیل‌آباد با تصویب بیش از 25 درصد از تسهیلات اعطایی استان به خلیل‌آباد از جایگاه مناسبی در سطح استان خراسان‌رضوی برخوردار است.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد در این جلسه به اولویت دولت عدالت‌محور در بحث اعطای تسهیلات کشاورزی با هدف اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: نگاه ما باید به اهداف تعریف شده مسئولان نظام باشد و ما وظیفه داریم در این راستا حرکت کرده و تلاش در اجرایی‌ کردن آن داشته باشیم.

نوری اظهار داشت: حدود 200 نفر ثبت‌نام شده با مدارک فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس در سامانه ذکر شده کشاورزی در این شهرستان اقدام کرده‌اند که در نظر است با ساماندهی این افراد در گروه‌های 7 نفره طرح‌های کشاورزی و دامپروری در شهرستان اجرا شود.

وی با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ فرماندار شهرستان از طرح‌های تعاونی و اشتغال‌زایی افراد ثبت‌نام شده در سامانه که شرایط لازم را دارا هستند، گفت: همان گونه که فرماندار شهرستان اظهار داشت، هدف همه مسئولان نظام رفع ریشه‌کنی بیکاری است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول