اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری تنگستان خبر داد

پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی و شیلات تنگستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: متقاضیانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش شیلات دارند می‌توانند تسهیلات ویژه بخش کشاورزی و شیلات دریافت کنند.

پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی و شیلات تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه صیادی شهرستان تنگستان به ظرفیت‌های بالای شهرستان تنگستان در بخش شیلات اشاره و اظهار داشت: وجود پنج بندر در شهرستان و تعدد صیدگاه‌ها و تنوع آبزیان و اراضی مستعد مزارع پرورش میگو در شهرستان زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان تنگستان فراهم آورده است.

وی همچنین افزود: کنسروسازی، آبزی‌پروری، بسته‌بندی، یخ‌سازی و خدمات بندری از جمله صنایع و فعالیت‌های مرتبط با شیلات است که می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان کمک کند.

شعبانی به تسهیلات ویژه بخش کشاورزی و شیلات در سال جدید اشاره و اعلام کرد: صیادانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش شیلات دارند می‌توانند نسبت به ارائه طرح جهت تصویب در کارگروه توسعه بخش کشاورزی اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان همچنین بر رعایت نکات ایمنی شناورها و مسئولیت‌پذیری از طرف صیادان تاکید کرد تا حوادث تلخ گذشته تکرار نشود.

وی همچنین تاکید کرد: استقرار یک فروند شناور آتش‌خوار در بنادر صیادی بخش دلوار مورد نیاز است که در اولویت‌های بخش شیلات قرار دارد.

رئیس اداره شیلات تنگستان نیز گفت: در حال حاضر 2500 نفر به صورت مستقیم و 1400 نفر در صنایع مرتبط با شیلات در شهرستان در حال فعالیت هستند.

حمید خلیلی اعلام کرد: در بنادر صیادی شهرستان 69 موتور لنج و 225 قایق به انجام امور صیادی مشغول هستند.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر نیز گفت: سیستم سوخت‌رسانی به لنج‌های صفاری و صیادی در اسکله باید مطابق استانداردهای روز دنیا باشد و از سطح ایمنی آن‌ها باید ارتقاء یابد.

بختیار ایزدی همچنین اظهار داشت: سوخت کافی برای تأمین سوخت بخش صیادی وجود دارد و تأمین و توزیع سوخت با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول