اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب 75 طرح مشاغل خانگی در حوزه کشاورزی

کشاورزی و دامداری مشاغل خانگی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان از تصویب 75 طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات از سوی ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد.

کشاورزی و دامداری مشاغل خانگی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قدرت سلیمانی ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان زنجان، اظهار کرد: از سوی ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان زنجان 11 طرح کشاورزی از طرح‌های ارائه شده به این ستاد به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه چندین طرح گلخانه سبزی و سیفی با اعتبار درخواستی مشخص در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان به تصویب رسیده است، تصریح کرد: بررسی طرح‌های کشاورزی مشمول دستورالعمل توسعه بخش کشاورزی از برنامه‌های این ستاد است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به سرمایه مورد نیاز این طرح‌ها بر ضرورت تسریع در روند ارائه تسهیلات تاکید کرد.

وی از تصویب طرح شرکت تعاونی مهر طیور زنگان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این شرکت در راستای پرورش بوقلمون با اعتبار 250 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تصویب ارائه 6 میلیون و 197 هزار ریال برای طرح مرغداری گوشتی در بخش نیک‌پی زنجان گفت: در این طرح مرغ گوشتی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش توسعه مشاغل خانگی نیز اقدامات لازم صورت گرفته است، یادآور شد: طرح‌های ارائه شده در این بخش شامل پرورش ماهی، شیرینی‌پزی خانگی، آماده‌سازی و بسته‌بندی و فرآوری عسل است که نیازمند ارائه تسهیلات لازم هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان از آمادگی شهرستان برای بررسی طرح‌های کشاورزی خبر داد و گفت: طرح‌های بررسی شده برای تصویب در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال نهضت کشاورزی ضروری است اقدامات لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات به طرح‌های کشاورزی ضروری است.

سلیمانی با اشاره به مشکلات نام‌نویسی در سامانه طرح‌های توسعه بخش کشاورزی تصریح کرد: این سایت در حال حاضر مشکلات فنی دارد که ضروری است برای دسترسی بهتر مردم اقدامات لازم در رفع اشکالات فنی آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم برای استفاده از تسهیلات توسعه بخش کشاورزی به مردم انجام شده است، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارائه شده به جهاد کشاورزی شهرستان در ستاد بررسی و تصویب می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول