اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اعطای تسهیلات 30 میلیون تومانی کشاورزی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در کارگروه کشاورزی آب و منابع طبیعی تنگستان مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات کشاورزی برای متقاضیان جویای کار پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات 30 میلیون تومانی کشاورزی در تنگستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان با بیان اینکه عظمت و سربلندی ایران اسلامی مرهون رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است اظهار داشت: امام خمینی (ره) به دنبال آزادی ملت‌های جهان در برابر استعمارگران و نظام سلطه بود که امروز می‌توان گفت این هدف با بیداری اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی همچنین به حماسه آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حالی‌که سران رژیم بعثی عراق عنوان می‌کردند اگر ایرانیان  خرمشهر را فتح کنند ما کلید بصره را به آن‌ها می‌دهیم، آزادی خرمشهر مسیر جنگ و معادلات منطقه را به هم زد.

زارع در بخشی از سخنان خود بر تلاش همه دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی شدن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

وی یادآور شد: اعتبارات عمرانی شهرستان تنگستان در سال 90 بالغ بر 320 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی بود که صرف 212 پروژه شد که برخی از آن‌ها به بهره‌برداری و برخی نیز در دست ساخت است.

فرماندار تنگستان به سفر استاندار بوشهر به تنگستان اشاره کرد و گفت: در این سفر یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای اجرای  فاز دوم بیمارستان اهرم، 250 میلیون تومان برای تکمیل، مرمت و بازسازی قلعه کلات، 150 میلیون تومان برای حقوق کارگران شهرداری اهرم اختصاص یافت و همچنین قول مساعد تأمین اعتبار لازم برای احداث مؤسسه قرآنی ابراهیم خلیل‌الله داده شد.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید پروژه‌های پیشنهادی سال 91 خود را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام تا پس از ابلاغ بودجه 91 در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح و تصمیم‌گیری لازم صورت پذیرد.

وی به تسهیلات ویژه کشاورزی اشاره و اظهار داشت: در کارگروه کشاورزی آب و منابع طبیعی تنگستان مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات برای متقاضیان جویای کار پرداخت می‌شود که لازم است افراد واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

امام جمعه اهرم نیز به خدمات صادقانه مدیران و برخورد صحیح با مردم در جهت حل مشکلات آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: خشنودی خلق خداوند خشنودی خداوند است نباید فراموش شود گاهی خشنودی خلق موجب ناخشنودی خداوند نیز می‌شود که بهتر است با عدالت در جهت خدمت به مردم حرکت کنیم.

حجت‌‌الاسلام عیسی راستگو گفت: ما در هشت سال دفاع  مقدس اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدیم که امیدواریم با درایت و هوشیاری تمام بتوانیم در نشست 1+5 در بغداد با حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی در جهت احقاق حقه ملت گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان نیز گفت: دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا طبق جدول زمان‌بندی، پروژه‌های عمرانی احداث و به بهره‌برداری برسند.

مهندس پرویز شعبانی افزود: دستگاه‌های اجرایی ضمن ثبت گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در سامانه مربوطه، پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی خود را هر ماه به فرمانداری اعلام نمایند.

در پایان نشست شورای اداری شهرستان تنگستان مدیران جدید گمرک دلوار، گمرک بوالخیر، پست و دانشگاه علمی کاربردی اهرم معرفی شدند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول