اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

خروجی برنامه‌های اوقات فراغت باید مشخص باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خروجی برنامه‌های برگزار شده در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اوقات فراغت باید مشخص شود.

خروجی برنامه‌های اوقات فراغت باید مشخص باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: هر ساله دستگاه‌های بسیاری در کشور مدعی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند که ضروری است برای بهره‌روی بیشتر این برنامه‌ها از موازی‌کاری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در غنی‌سازی اوقات فراغت باید مناطق مختلف مورد توجه باشند، افزود: باید مناطق مختلف با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه اوقات فراغت، برنامه‌های مطلوبی را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: ایران با همه خوبی‌هایی که دارد، همواره به دلیل ارائه گزارش‌های گل و بلبلی از فعالیت‌های انجام شده، ضعف‌هایی نیز دیده شده است.

وی با بیان اینکه باید نظارت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف صورت گیرد، خاطرنشان کرد: خروجی برنامه‌های برگزار شده در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اوقات فراغت باید مشخص شود.

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: باید آمار برنامه سال‌های گذشته ارائه شده و خروجی آنها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید به این سئوال که آیا آن میزان که برای آموزش موسیقی هزینه می‌شود برای قرآن‌خوانی نیز هزینه می‌شود، پاسخ داده شود، افزود: ارگان‌های مختلف باید از موازی‌کاری در غنی‌سازی اوقات فراغت جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: هر دستگاه اجرایی باید ناظر فعالیت‌های خود بوده و خروجی فعالیت‌ها را به صورت شفاف ارائه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش و پرورش وسیع‌ترین دستگاه اجرایی اثرگذار در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: نماز به عنوان بهترین معروفات محسوب می‌شود که باید برای اجرای این معروف اقدامات لازم صورت گیرد.

آیت‌الله خاتمی معلمان را الگوی دانش‌آموزان در زمینه توجه به معروفات دانست و افزود: اگر مدیر مدرسه‌ای سوز نماز داشته باشد، می‌تواند الگوی مطلوبی برای جامعه دانش‌آموزی خود باشد.

وی برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی از 49 شهید معلم استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید برای برگزاری این جشنواره اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول