اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه خبر داد.

تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه اسماعیل احمدی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد طرح هجرت و اوقات فراغت عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد پویا و مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و رشد و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و طرح هجرت در عسلویه با همکاری مسئولان انجام گرفته و امیدوار هستیم خروجی مطلوبی داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تخصصی شدن طرح‌های اوقات فراغت در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: ما سعی داریم امسال با برنامه‌ریزی اصولی و سنجش و شناسایی درست استعداد دانش‌آموزان، کلاس‌ها را از حالت سنتی بیرون آورده و به سمت تخصصی شدن سوق دهیم.

احمدی یادآور شد: در این دوره باید از بهترین مربیان برای آموزش قرآن، هنر و ورزش استفاده شود تا در پایان دوره شاهد خروجی خوب و قابل قبول باشیم و با شناخت استعداد دانش‌آموزان، زمینه رشد و حضور آنان در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فراهم شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ستاد سال گذشته؛ بر اهمیت کیفیت مطلوب در کنار کمیت کلاس‌ها در طرح اوقات فراغت تاکید و پس از مشخص کردن تعداد کلاس‌های هر پایگاه و رشته‌ها، خواستار نظارت دقیق بر برگزاری کلاس‌ها شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: برای سال تحصیلی جدید و ثبت‌نام دانش‌آموزان برنامه‌ریزی لازم انجام شده و مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره ابتدایی تا پایان خرداد ماه و راهنمایی و متوسطه 15 تیر ماه 1391 اعلام شده است.

در این جلسه همچنین تعداد 12 پایگاه طرح هجرت 3 مشخص و مدیران آن تعیین شدند و عرصه‌های فعالیت در هر پایگاه به اطلاع مدیران پایگاه رسانده شد و نوع رنگ‌آمیزی مدارس مشخص شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول