اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

310 کانون برنامه‌های پویایی برای اوقات فراغت برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 310 کانون فرهنگی هنری در کرمانشاه برنامه‌های پویایی برای اوقات فراغت تابستان برگزار می‌کنند.

310 کانون برنامه‌های پویایی برای اوقات فراغت برگزار می‌کنند

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: برای اوقات فراغت در تابستان برنامه‌های متعدد و متنوعی در نظر گرفته شده و از اوایل تیرماه شروع می‌شود که این برنامه‌ها با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای جوانان برگزار می‌شود.

آفتابی خاطرنشان کرد: همه شهروندان در استان کرمانشاه می‌توانند با مراجعه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ثبت‌نام کنند و از این برنامه‌های ارزشمند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برنامه‌های اوقات فراغت را در 2 بخش ادارات ارشاد مرکز استان و شهرستان‌ها و کانون مساجد برگزار می‌کند.

آفتابی تاکید کرد: ادارات ارشاد مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه‌های پویایی در رشته‌های هنری، دینی و فرهنگی تدارک دیده‌اند و کانون مساجد در سیصد و ده کانون در قالب برنامه‌های دینی، هنری، و ورزشی برگزار می‌کنند.

وی اعلام کرد: مسابقه‌های مختلف و زیارت مشهد مقدس، قم و جمکران نیز از برنامه‌های شاخص اوقات فراغت تابستان امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای مردم عزیز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌های متنوع، در اوقات فراغت ارزش‌های والای اسلامی و انسانی را آموزش و گسترش دهیم و جوانان را در محیطی سالم و پویا هدایت کنیم و در این راستا از مربیان و برنامه‌های ارزشمندی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول