اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

برنامه‌های اوقات فراغت پاسخگوی نیازهای جوانان باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های اوقات فراغت، باید پاسخگوی نیازهای نوجوانان و جوانان باشد.

برنامه‌های اوقات فراغت پاسخگوی نیازهای جوانان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی عصر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت که با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و ارگان‌های مرتبط آذربایجان‌غربی در امر جوانان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی 24 ارگان و اداره‌کل به عنوان نهادهای فرهنگی جامعه مسئولیت طراحی و ایجاد بسترهای مناسب در غنی‌سازی اوقات فراغت را بر عهده دارند.

وی افزود: طرح‌های اوقات فراغت زمینه‌ای برای رشد استعدادهای و شکوفایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان است و مسئولان مسئولیت خطیری در تدوین برنامه‌های مناسب و اصولی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دارند.

به گفته ملااحمدی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امری است که نه تنها در فصل تابستان بلکه باید در تمام فصول سال مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت امری ضروری و لازم است، اظهار داشت: ایجاد بسترهای مناسب برای طراحی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید به دغدغه مهم مسئولان تبدیل شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها باید به صورتی طراحی شود که علاوه بر پرکردن اوقات فراغت، پاسخگوی نیازهای جوانان باشد و موجبات ایجاد شور و شعف و انگیزه مضاعف در آنها را فراهم کند.

ملااحمدی افزود: شناخت، پاسخ و ارضای نیازهای اجتماعی سه رکن اساسی در تامین برنامه‌های اوقات فراغت است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: دوری از حاشیه پراکنی، ایجاد ابتکار و خلاقیت در طراحی برنامه‌ها و جلوگیری از منفی‌گرایی، عوامل موثر حل مشکلات موجود در این زمینه به شمار می‌روند.

وی با تاکید بر اهمیت اوقات فراغت دانش‌آموزان برای تقویت فرهنگی جامعه گفت: چگونگی گذران اوقات فراغت افراد جامعه معرف ویژگی فرهنگی و میزان توسعه یافتگی یک کشور است.

ملااحمدی تصریح کرد: به یقین از امکانات و توانمندی‌های استان در راستای تامین اوقات فراغت مطلوب برای دانش‌آموزان با رویکرد تربیتی، آموزشی، تقویتی، فرهنگی، دینی، تفریحی و فناوری اطلاعات و ارائه برنامه جامع استفاده می‌شود.

نمایشگاه اوقات فراغت جوانان آذربایجان‌غربی اوایل تیرماه امسال در ارومیه دایر می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول