اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت جوانان اردبیل:

نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نمایشگاه اطلاع‌رسانی طرح‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان به همت متولیان این حوزه برپا می‌شود.

نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نوید محمد‌نیا ظهر امروز در جلسه ساماندهی اوقات فراغت جوانان در اردبیل اظهار داشت: سازمان ورزش و جوانان در راستای ایفای وظیفه خود در قبال جوانان و ایجاد فضای پر‌شور و نشاط برای ایام فراغت آنها طرح تابستانی را با همکاری ستاد اوقات فراغت برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این ستاد با عضویت دستگاه‌های مختلف فرهنگی باید نگرش متفاوت‌تری را به حوزه جوانان داشته باشد با فعال شدن دبیر‌خانه این ستاد کار ساماندهی امور جوانان با نظارت دقیق اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: برای اطلا‌ع‌رسانی دقیق و به موقع برنامه‌های اوقات فراغت از اول تیرماه به مدت یک هفته نمایشگاه اطلاع‌رسانی در این زمینه بر پا می‌شود تا جوانان بنا به سلیقه و باب میل خود در بخش‌های مختلف طرح تامین و پرکردن اوقات فراغت مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد‌نیا بیان داشت: در این حوزه دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی برنامه‌های متنوعی را اعم از طرح نشاط و تعالی، اردوهای جهادی،‌ آموزش مهارت‌های زندگی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی تدارک دیده‌اند که در سه ماه تعطیلات تابستانی اجرایی می‌شود.

این مسئول تقارن ماه مبارک رمضان را با دومین ماه تابستان یادآور شد و افزود: به دلیل این تقارن مبارک طرح آموزش قرآن و تلاوت روزانه این کتاب آسمانی در ماه مبارک رمضان با مشارکت جوانان علاقمند برپا می‌شود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: امسال ابتدای طرح ما در پر کردن اوقات فراغت جوانان با هفته جوان تقارن یافته است که در این هفته نیز برنامه‌های متنوعی در تجلیل از جوانان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه جوانان برگزار شده و جشن روز ملی جوان نیز در اردبیل و برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

محمد‌نیا هدف اصلی از تدارک این برنامه‌ها را مقابله با هجمه‌های سنگین نظام بیگانه در به انحراف کشیدن افکار و اندیشه پاک جوانان توصیف کرد و گفت: ما باید این آسیب‌ها را به درستی شناسایی کنیم و پادزهری اثر‌گذار برای آنها تزریق و تهیه کنیم.

وی از برگزاری مراسم قدردانی از دستگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت در پایان شهریورماه خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های نمونه در این حوزه به همراه رسانه‌های فعال شناسایی شده و در پایان این طرح از همت آنها قدردانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود راه‌اندازی سایت امور ورزش و جوانان را یکی از راه‌های دارای وثوق برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح اوقات فراغت جوانان توصیف کرد و اظهار داشت: جوانان با مراجعه به این سایت می‌توانند در برنامه‌های ابتکاری و تدارک دیده شده مشارکت کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول