اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

حرفه‌آموزی دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای در غنی‌سازی اوقات فراغت دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: حرفه‌آموزی دانش‌آموزان سبب غنی‌سازی اوقات فراغت می‌شود و در اوقات فراغت سال جاری باید به حرفه‌آموزی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شود.

حرفه‌آموزی دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای در غنی‌سازی اوقات فراغت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد اظهار کرد: امسال در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت باید به حرفه‌آموزی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناباد از اجرای طرح ضیافت اندیشه برای نخستین‌ بار در دانشگاه‌های شهرستان خبر داد و افزود: در این طرح دانشجویان داوطلب حدود 15 روز در ماه مبارک رمضان به صورت مستمر در دوره‌های آموزشی ویژه‌ای شرکت می‌کنند و نتیجه برگزاری این دوره در همه دانشگاه‌ها ارتقای سطح فرهنگی و معنوی دانشجویان است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح به همکاری ویژه روسای دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز دارد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد نیز در این جلسه با تاکید بر ارتقای افق دید در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت گفت: مهم تنها پر کردن اوقات فراغت برای جلوگیری از آسیب‌های بیکاری نیست، بلکه باید برای استفاده از فرصت‌ها به بهترین شیوه برنامه‌ریزی کرد.

محمد صفایی بر هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با  موضوع اوقات فراغت تاکید و تصریح کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که دستگاه‌های متولی در این زمینه با تقویت هماهنگی‌های بین‌بخشی، کلاس‌های تکراری برگزار نکنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز در گزارشی از همکاری ‌نکردن بعضی دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی ‌کردن مصوبات شورا انتقاد کرد.

علی قنبری با اشاره به دستور کار این جلسه توجه به نیازسنجی از مخاطبان، هدفمندسازی برنامه‌ها، محتواسازی، حرفه‌آموزی و فرهنگ‌سازی در نوجوانان برای علاقه‌مندی به کار با هدف تحقق شعار سال را از ضرورت‌های موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت دانست.

در این جلسه هم‌چنین دستگاه‌های مختلف عضو شورای فرهنگ عمومی هم‌چون ادارات میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی و ورزش و جوانان برای همکاری با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش شهرستان در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول