اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا عنوان کرد

بهره‌گیری اراضی بدون استفاده صومعه‌سرا برای افزایش اشتغالزایی

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: تمام اراضی بلااستفاده روستایی صومعه‌سرا باید در قالب شرکت‌های تعاونی برای افزایش اشتغالزایی در بین جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

بهره‌گیری اراضی بدون استفاده صومعه‌سرا برای افزایش اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات دوره اخیر مجلس شورای اسلامی با مشارکت و همدلی مردم بصیر برگزار شد.

وی، انتخابات مجلس نهم در صومعه‌سرا را با کمترین مشکل، تنش و حاشیه عنوان کرد و افزود: امیدواریم مسئولان نظام نیز در عرصه‌های خدمتگزاری به مردم گام‌های بهتر و بیشتری را بردارند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به میزان وحدت و یکپارچگی مسئولان و مردم در این شهرستان، یادآور شد: این وحدت مرهون وجود امام جمعه فاضل و بصیر در صومعه‌سرا است.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌های دلخوش نماینده قبلی صومعه‌سرا در عرصه‌های مختلف خدماتی و عمرانی این شهرستان، گفت: امیدواریم نماینده فعلی نیز در تمام عرصه‌ها گام‌های موثر و محکمی بردارد.

شعبانی، اجرای کار قانون‌گذاری را بدون پشتکار اجرایی بدون فایده دانست و عنوان کرد: پیامدهای قانون و قانون‌گذاری باید سنجیده و درست باشد.

وی با اشاره به تاکید و پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه داخلی، یادآور شد: فرهنگ افزایش تولیدات داخلی در کشور با ضعف و به‌ کندی پیش می‌رود.

فرماندار صومعه‌سرا حمایت از تولیدات ملی و واحدهای تولید کننده داخلی را مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: شاخص‌های مدیریتی و خدماتی نظام با جدیت و پشتکار ارتقا یابد.

شعبانی، با بیان اینکه خدمت به خلق، عبادت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت‌های جامعه هستند و مسئولان باید محترمانه و با اخلاص با آنها برخورد کنند.

این مسئول سلامت اداری و مراقبت از ساختار و موجودیت اداری را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: با مدیران فاسد برخورد قاطع می‌شود.

وی احیا و اجرای امر به معروف را در راستای تحقق سلامت اداری امری مهم برشمرد و با اشاره به برخی تسهیلات و اعتبارات سال جاری در بخش‌های مختلف اداری متذکر شد: مسئولان از تسهیلات دریافتی بهره‌گیری مناسب داشته باشند.

شعبانی، به زمین‌های بدون استفاده در صومعه‌سرا به ویژه در حوزه‌های روستایی اشاره کرد و اذعان داشت: تمام اراضی بلا استفاده روستایی صومعه‌سرا باید در قالب شرکت‌های تعاونی برای افزایش اشتغالزایی در بین جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

ا‌نتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول