اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایستگاه آخر متجاوزان به عرصه‌های منابع طبیعی

اراضی تصرفی مهریز رفع تصرف شد

خبرگزاری فارس: با اجرای حکم صادره از سوی مراجع قضایی، از اراضی تصرفی شهرستان مهریز رفع تصرف شد.

اراضی تصرفی مهریز رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای حکم صادره از سوی مراجع قضایی از اراضی تصرفی شهرستان رفع تصرف شد.

علی زارع سروی افزود: با پیگیری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از پنج هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

وی با اشاره به وظیفه همگانی در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی عنوان کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره در حفظ و حراست از اراضی ملی، متجاوزان به عرصه‌های منابع طبیعی در اسرع وقت شناسایی و برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی می‌شوند که در این راستا در روز گذشته از پنج هزار متر مربع اراضی منابع ملی در دهستان تنگ چنار رفع تصرف شد.

زارع سروی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی می‌تواند مانع اساسی در کنترل متجاوزان و تخریب‌کنندگان منابع ملی باشد، مهم‌ترین مسئله بعد از قوانین را میزان مشارکت‌پذیری ملی و مردمی در حفظ و حراست از این منابع دانست.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با باور اینکه این منابع به همه نسل‌ها تعلق دارد، در امر حفاظت از این ثروت ملی یاریگر مسئولان باشند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول