اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه اعلام آمادگی کرد

آغاز واگذاری 18 هزار از اراضی مستعد کشاورزی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از آغاز واگذاری 18 هزار از اراضی مستعد کشاورزی در فیروزکوه و آمادگی شهرستان برای اجرای طرح توسعه کشاورزی خبر داد.

آغاز واگذاری 18 هزار از اراضی مستعد کشاورزی در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در حاشیه دومین کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه در سال 91 در گفت‏وگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، دعوت از ستاد تسهیل استان تهران به منظور برطرف ساختن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی برای حضور در شهرستان فیروزکوه را بسیار مطلوب خواند.

وی گفت: 70 نفر از صاحبان صنایع در این ستاد به طرح موضوعات و مشکلات خود پرداختند و این اقدام در راستای حمایت از تولید ملی صورت گرفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین تشکیل کارگروه بخش کشاورزی و شناسایی 18 هزار از اراضی مستعد کشاورزی در شهرستان که با هماهنگی‏های لازم این اراضی در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهد گرفت، را از دیگر اقدامات مهم در راستای حمایت از سال تولید ملی عنوان کرد.

افشارنادری افزود: به منظور ارتقای بخش تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شعار سال باید در برنامه‏ریزی‏های شاخص هر دستگاه لحاظ شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با سرلوحه قرار دادن شعار سال، برنامه‏ریزی در سطح خرد و کلان در چارچوب سند توسعه استان و دیگر سندهای فرادستی و حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان، بسترهای لازم در راستای اشتغال‏زایی و بهره‏مندی از ظرفیت‏های شهرستان فراهم خواهد شد.

افشارنادری با بیان اینکه دولت عدالت‏محور و خدمت‏گزار احمدی‏نژاد همواره در تلاش است تا مشکلات و موانع موجود در کشور از سر راه عمران و آبادانی ایران اسلامی برداشته شود، خواستار همکاری همه مردم و مسئولان در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول