اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

مالچ پاشی اراضی خوزستان ربطی به اعتبار یک میلیارد دلاری ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مالچ پاشی 50 هزار هکتار از اراضی خوزستان ربطی به اعتبار یک میلیارد دلاری مصوب مجلس برای مشکل گرد و غبار ندارد.

مالچ پاشی اراضی خوزستان ربطی به اعتبار یک میلیارد دلاری ندارد

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دولت در سال‌های گذشته 50 هزار هکتار از اراضی موجود در استان خوزستان را مالچ‌پاشی کرده است که این اقدام ربطی به مصوبه مجلس برای رفع مشکل گرد و غبار و اعتبار یک میلیارد دلاری ندارد.

وی با اشاره به اینکه مالچ‌پاشی در اراضی بایر خوزستان مصوبه سفر دوم هیئت دولت به خوزستان است، افزود: در سفر دوم هیئت دولت به خوزستان مصوب شد که 200 هزار هکتار از اراضی خوزستان مالچ‌پاشی شود ولی تا کنون که بیش از سه سال از آن سفر می‌گذرد تنها 25 درصد از این مصوبه اجرایی شده است و تنها 50 هزار هکتار از اراضی خوزستان مالچ‌پاشی شده است.

این نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بارها درباره تعیین تکلیف اعتبار یک میلیارد دلاری به دولت تذکر داده شده است که برای نحوه اجرای این مصوبه به مجلس گزارش بدهد ولی در این‌باره هیچ اقدامی انجام نشده است.

حسینی با اشاره به اینکه استان خوزستان مشکلات زیادی از این پدیده دارد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی در هفته بارها این پدیده در خوزستان تکرار می‌شود و بارها پروازهای استان لغو می‌شود و این مهم تأثیر بسیار زیاد منفی در جذب سرمایه‌گذار و سرمایه به خوزستان دارد.

حسینی تاکید کرد: دولت باید اقدامات عملی خود را در این باره ارائه کند و حرکت‌های دیپلماسی و تهیه بسته‌های پیشنهادی برای کشورها اقدامی نیست که مردم را درباره این مشکل اقناع کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول