اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین عنوان کرد

کاهش هزینه‌های عمرانی با برگزاری اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: اردوهای جهادی هزینه‌های عمرانی استان قزوین را کاهش می‌دهد.

کاهش هزینه‌های عمرانی با برگزاری اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احد احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای هجرت بسیج سازندگی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی در امر توسعه و سازندگی استان قزوین نقش ارزنده‌ای را ایفا کرده است و تا‌کنون توانسته بین این سازمان و مسئولان استان همکاری خوبی ایجاد کند.

وی بیان کرد: ستاد هماهنگی طرح‌ هجرت به ریاست بخشداری‌ها و نمایندگان ادارات و دهیاران در بخش‌های مختلف استان قزوین انجام شده که در آن اهداف طرح‌ها مشخص شده و با انسجام و هماهنگی بیشتر طرح‌های بسیج سازندگی در سطح استان انجام می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در یکی از روستاهای استان قزوین پروژه‌ای عمرانی 160 میلیون تومان برآورد هزینه شده بود که به کمک بسیج سازندگی آن پروژه با 16 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و این از برکات حرکات‌های بسیجی و اردوهای جهادی است.

احمدی هماهنگی‌ها بین مسئولان استان قزوین را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امضای تفاهم‌نامه بین سردار سالار آبنوش و منوچهر حبیبی سبب شده همکاری دو نهاد مقدس سپاه پاسداران و استانداری قزوین بیش از پیش افزایش یابد.

وی در پایان عنوان کرد: مسئولان در استان قزوین به برکت تفکر بسیجی و اردوهای جهادی توانسته‌اند محرومیت‌های استان را کاهش داده و موجبات رضایتمندی مردم عزیز استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول