اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نمایندگان مجلس از طرح هجرت حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس از طرح هجرت و همه طرح‌های بسیج سازندگی حمایت می‌کنند.

نمایندگان مجلس از طرح هجرت حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای هجرت بسیج سازندگی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت و به همت مسئولان نظام تا امروز ثمرات بسیار مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی عنوان کرد: کسانی که به برنامه‌های بسیج سازندگی اعتقادی ندارند به این خاطر است که از پیامدهای آن آگاه نیستند و اگر این افراد برنامه‌های بسیج سازندگی را از نزدیک مشاهده کنند به طرح‌ها و برنامه‌های بسیج سازندگی علاقه‌مند خواهند شد. 

حسینی آثار و برکات اردوهای هجرت را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در این طرح بزرگ جوانان بسیاری مشارکت کرده و برنامه‌های فرهنگی که در اردوهای طرح هجرت برگزار می‌شود در راه رشد فکری جوانان بسیار مؤثر است.

این مقام مسئول اجرای طرح‌های بسیج سازندگی را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: این کار ارزشمند متعلق به همه مسئولان است و این مهم تنها وظیفه سپاه نیست و مسئولان استان در اجرای طرح هجرت از مسئولان سپاه پیشی بگیرند.

وی بیان کرد: همه خانواده‌ها به سپاه و برنامه‌های آن اعتقاد دارند و جوانان با فعالیت در این محیط‌ها هرگز منحرف نخواهند شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه کارهای طرح هجرت توسط خیل کثیری از جوانان صورت گرفته و این مهم سبب می‌شود جوانان در ابعاد فنی و اجرایی توانمند شوند.

وی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز را حامی طرح‌ هجرت عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: حرکت اردوهای هجرت یک کار مهم فرهنگی است و نمایندگان مجلس از این طرح مهم حمایت خواهند کرد چرا که طرح‌های بسیج سازندگی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و همه مسئولان به آن اعتقاد دارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول