اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویین‌زهرا تأکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای نخبه‌پروری هنری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح در راستای نخبه‌پروری هنری در جامعه تلاش کرد.

لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای نخبه‌پروری هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مسابقه هنر نقاشی عصر امروز به همت کانون هنر‌های تجسمی بخش آبگرم در خانه فرهنگ این بخش برگزار شد.

ناصر ایزد‌فر در حاشیه برپایی این مسابقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه اشاعه فرهنگ اسلامی به عنوان اصلی مهم بر‌ عهده مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: تلاش برای نهادینه‌سازی امر فرهنگ در جامعه امروز وظیفه مشترک میان تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در سطح کشور است و باید همه افراد نهایت سعی خود را در این عرصه انجام دهند.

وی افزود: نقش رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی در این میان بسیار مهم و قابل توجه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه با به‌کارگیری ابزار هنر می‌توان در برابر فرهنگ‌های بیگانه و معاند ایستادگی کرد، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروز با بهره‌گیری از صد‌ها سایت و شبکه‌های ضد ارزشی خود به طور بی‌وقفه به دنبال تخریب وجهه ارزشی و دینی در جوانان هستند.

ایزد‌فر ادامه داد: مسئولان امور فرهنگی و هنری باید حد‌اکثر توان و نیروی خود را در مقوله جنگ نرم به‌کار ببندندتا موجب نابودی هجمه دشمنان شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام پذیرفته در حوزه هنرهای نمایشی در سطح کشور تصریح کرد: امید‌وار هستیم که با توجه و عنایت بیشتر از سوی مسئولان و مدیران اجرایی در کشور زمینه اعتلای عرصه هنر در کشور فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: قطعا با حمایت بیشتر دولت و مسئولان از اقشار مختلف هنرمندان در کشور زمینه برای تولید هر‌چه بیشتر آثار فرهنگی و ارزشی مهیا می‌شود.

ایزد‌فر با اشاره به علاقه بسیاری از جوانان و نوجوانان به حضور و مشارکت در طرح‌ها و حوزه‌های فرهنگی در کشور عنوان کرد: برنامه‌ریزی صحیح و تخصیص اعتبارات ویژه‌ در این زمینه کمک شایانی به موضوع نخبه‌پروری در عرصه هنر می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری انجام شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: برپایی جشنواره‌های متعدد در عرصه هنری و فرهنگی، استعداد‌یابی هنری در جوانان و دانش‌آموزان بویین‌زهرایی، انتشار و توزیع کتابچه‌ها و آثار دینی در بین دانشجویان از برنامه‌هایی بوده که در سال گذشته در این شهرستان به انجام رسیده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زینب مقیمی، معصومه حاج‌محمدی‌حسینی، علی مقیمی، محمد حاج‌حسینی، مریم مقیمی، زهرا مقیمی به عنوان نفرات برتر در مقطع تحصیلی راهنمایی از سوی مسئولان حاضر در همایش تجلیل به عمل آمد.

قاسم مؤدب، حسن مقیمی، زهرا مقیمی و معصومه اکبری نیز به عنوان منتخبان دوره ابتدایی مورد قدردانی مسئولان قرار گرفته و تجلیل شدند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول