اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

توسعه و پیشرفت مستلزم برنامه‌ریزی‌های کارآمد است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز برنامه‌ریزی هدفمند در ساختار مدیریت شهری کشور را پایه و اساس توسعه و پیشرفت مورد انتظار دانست.

توسعه و پیشرفت مستلزم برنامه‌ریزی‌های کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین که در افتتاحیه دهمین نشست معاونان و مدیران برنامه‌ریزی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور سخن می‌گفت با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: فرمان 26 ماده‌ای مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت در مسیر اصلاح ساختار اداری و حاکمیت نظام سلامت اداری، بسترساز تحولات مهم در نظام اداری کشور خواهد بود و در این میان نقش معاونان و مدیران برنامه‌ریزی شهرداری‌ها در اصلاح ساختار اداری مهم و تأثیرگذار است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تعدد وظایف و مسئولیت‌های شهرداری‌ها را زمینه‌ساز انباشت مطالبات و نیازهای شهروندان ارزیابی و تصریح کرد: در این میان لزوم شفاف‌سازی و تقویت دایره اختیارات و وظایف حوزه برنامه‌ریزی و توسعه بیش از گذشته احساس می‌شود و معاونان برنامه‌ریزی کلانشهرها باید در این راستا حرکت کنند.

نوین در ادامه تقویت حوزه برنامه‌ریزی را زمینه‌ساز افزایش سطح خدمات، رضایتمندی مردم، ارتقای کارآمدی مجموعه شهرداری و نیز شفاف‌سازی امور دانست و بر لزوم حمایت‌های عملی از این حوزه تأکید کرد.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های معاونان و مدیران برنامه‌ریزی شهرداری‌ها افزود: تلاش برای تدوین نظام‌نامه‌های آموزشی برای کارکنان به منظور ارتقای سطح کارآمدی، برنامه‌ریزی برای اصلاح ساختار اداری و سازمانی، چابک‌سازی و کوچک‌سازی بدنه از طریق برون‌سپاری خدمات و نیز کاهش تصدی‌گری، توجه جدی به امور فرهنگی در برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، نهادینه‌سازی دانایی‌محوری و دانش‌گرایی، تلاش برای استقرار مدیریت یکپارچه و واحد در شهرداری‌ها، اثربخشی و کارایی برنامه‌ها، روش‌ها و سیستم‌ها از اهم مسئولیت‌ها و وظایف معاونان و مدیران برنامه‌ریزی در شهرداری‌ها باید باشد.

وی ابراز امیدواری کرد نتایج این نشست در توسعه و تحول نظام خدمات‌رسانی شهرداری‌ها موثر باشد. 

انتهای پبام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول