اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

مشکل بیکاری در اسدآباد را باید با برنامه‌ریزی کاهش دهیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بیکاری در شهرستان اسدآباد وحشتناک است و باید با برنامه‌ریزی آن را کاهش دهیم.

مشکل بیکاری در اسدآباد را باید با برنامه‌ریزی کاهش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد خدمت خالصانه به مردم را از اولویت کاری خود و مسئولان خواند و اظهار داشت: اگر مدیران به صورت تیمی با برنامه‌ریزی درست و تعامل و همکاری با یکدیگر مسائل و مشکلات جامعه را ترسیم کنند یقیناً تلاش برای حل مشکلات بهتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به مدیران و مسئولان فرصتی را برای کار و تلاش داده است، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که مسئولان نیز علی‌وار برای توسعه و آبادانی شهرستان در عرصه‌های مختلف تلاش کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأیید بر انجام خدمت خالصانه و صادقانه برای مردم تصریح کرد: امروز فرماندار هر شهرستانی به عنوان نماینده دولت باید خادم واقعی مردم باشد و هر مدیری از پست مدیریتی که دارد باید در راستای تلاش برای توسعه و خدمت به مردم باشد نه اینکه در پی استفاده شخصی و پز دادن باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در بخش کشاورزی استعدادهای خوبی دارد، افزود: کشاورزان ما در این منطقه با مشکل گرانی قیمت کود شیمیایی و سموم روبه‌رو هستند که باید برای حل این مشکل اقدامی اساسی صورت بگیرد.

نعمتی نپذیرفتن وثیقه‌ها و ضمانت‌های مسکن روستایی را از دیگر مشکلات روستاییان برای دریافت تسهیلات بانکی خواند و گفت: با توجه به ساخت یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر در روستاها باید مشکل این ضمانت‌ها نیز برطرف شود.

وی همچنین به عدم پرداخت بیمه به چاه‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: چاه‌های کشاورزی باید مورد حمایت و بیمه شوند که پیشنهاد این طرح را نیز در مجلس مطرح و پیگیری خواهم کرد.

نعمتی با بیان اینکه جذب اعتبارات استانی در شهرستان اسدآباد مطلوب بوده است، افزود: باید جذب اعتبارات ملی را در این شهرستان بیشتر کنیم تا پاسخگوی کارهای عمرانی بیشتری شود.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری شهرستان، گفت: بنده آمار اداره کار را قبول ندارم چرا که بیکاری در شهرستان اسدآباد وحشتناک است و باید برای پایین آمدن نرخ بیکاری در سطح شهرستان بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اهدای 10 هکتار زمین توسط خیری در شهرستان اسدآباد خبر داد.

نعمتی با درخواست از مسئولان برای همکاری و تعامل با ایشان در انجام وظایف گفت: خدمت به مردم و رضایت خلق خدا با توجه به آرمان‌های امام راحل و شهدا را برای انجام وظایف خود در این چهار سال خدمت در پیش می‌گیرم و از همه مسئولان شهرستان درخواست کمک دارم.

وی در پایان خطاب به مدیران شهرستان گفت: اگر خسته شدید و توان کار ندارید بدون تعارف کار را به کاردان و افراد توانمند بسپارید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول