اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان:

برنامه‌ریزی برای بانوان از وظایف مهم مدیران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان برنامه‌ریزی برای بانوان را یکی از وظایف مدیران دانست و گفت: باید نظام برنامه‌ریزی زنان با الگوی دینی و اسلامی پیاده و اجرا شود.

برنامه‌ریزی برای بانوان از وظایف مهم مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی برنامه‌ریزی فرهنگی ویژه مشاوران اظهار داشت:‌ برگزاری این دوره‌های آموزشی باعث تقویت حوزه کاری بانوان و برنامه‌ریزی مدیریتی فرهنگی آنان می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فرهنگ، مجموعه دستاوردهای مادی و معنوی بشر است و پایه تمام تحولات، یکی از الزامات صحیح مدیریتی بانوان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری توسط خود بانوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان برنامه‌ریزی برای بانوان را یکی از وظایف مدیران دانست و ادامه داد: باید نظام برنامه‌ریزی زنان با الگوی دینی و اسلامی پیاده و اجرا شود که تشکیل اتاق فکر می‌تواند در انجام هر چه بهتر این امر کمک شایان توجهی کند.

صیادی برگزاری چنین دوره‌های آموزشی را گامی در راستای توسعه فرهنگ نقش و جایگاه زنان در عرصه مدیریتی عنوان کرد و بیان داشت: زنان در عرصه مدیریتی به خوبی توانسته‌اند نقش و رسالت خود را هم‌گام با مردان ایفا کنند.

یکی از اساتید جامعه‌شناسی نیز در این دوره آموزشی به بحث برنامه‌ریزی امور فرهنگی و شاخص‌های توسعه و برنامه‌ریزی در کشورهای جهان اشاره و به تبیین نقش و جایگاه فرهنگ در امر توسعه پرداخت و گفت: نخستین حرکت برای هر انسانی توسعه فکر و اندیشه است که به دنبال آن نیز توسعه فرهنگی ایجاد می‌شود.

خشنود هم‌چنین به مولفه‌های توسعه سیاسی اجتماعی و فرهنگی اشاره و موفقیت آنها را زمانی قابل تحقق دانست که فرهنگ مشارکت ارتقا یابد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول