اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 24 پروژه عمرانی بزرگ در قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: 24 پروژه عمرانی بزرگ در استان قزوین تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 24 پروژه عمرانی بزرگ در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مدیران استان قزوین با انگیزه جهادی وارد برنامه‌ریزی طرح هجرت شده‌ و حساسیت طرح هجرت را به خوبی درک کرده‌اند.

وی اردوهای جهادی را بی‌نظیر و بسیار عمیق عنوان کرد و افزود: اردوهای جهادی از تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده و اجرای این طرح رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته است.

استاندار قزوین تصریح کرد: در طرح هجرت مشکلات مردم توسط خودشان حل می‌شود و این طرح بسیار عظیمی است که در سطح استان قزوین خوش درخشیده است.

عجم از تخصیص 100 درصدی اعتبار اردوهای طرح هجرت خبر داد و خاطر‌نشان کرد: در چند سال گذشته همه تلاش‌ها برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات صورت گرفته و تا‌کنون این مهم محقق شده و استان قزوین در تحقق 100 درصدی اعتبارات اردوهای طرح هجرت از استان‌های دیگر پیشی گرفته است.

وی از تأمین اعتبار و وسایل ایاب و ذهاب طرح هجرت به صورت کامل خبر داد و گفت: همه مسئولان دستگاه‌های استان قزوین در امر تأمین نیازهای اولیه و ضروری جوانان در طرح هجرت مشارکت خواهند داشت.

این مقام مسئول عنوان کرد: دولت در سال 91 عزم جدی برای پایان پروژه‌های نیمه‌تمام دارد و در حال حاضر در سطح استان قزوین 24 پروژه عظیم نیمه‌تمام موجود است که با عنایت خداوند متعال با اضافه کردن چند پروژه دیگر، آن‌ها را تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی تأکید کرد: عملکرد اردوهای طرح هجرت سبب رضایت‌مندی مردم ایران اسلامی شده است و همه مسئولان در سطح استان قزوین به خوبی به این مهم پی برده‌اند.

استاندار قزوین بیان کرد: مسائل فرهنگی باید محور همه فعالیت‌های جهادی قرار گیرد و این مهم به کمک طلاب و دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده بهتر انجام خواهد گرفت.

عجم استقبال مردم از طرح هجرت را بی‌نظیر دانست و افزود: مجری اصلی طرح‌ها و برنامه‌هایی که در اردوهای جهادی اجرا می‌شود دولت است و جوانان با اجرای بسیار خوب طرح‌های فرهنگی و عمرانی توانسته‌اند بار سنگینی را از دوش دولت بردارند.

وی ادامه داد: مجریان طرح هجرت باید در اردوهای طرح هجرت مسائل فرهنگی را برجسته و با ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله کنند و روحانیون می‌توانند از این فرصت بسیار مناسب استفاده کرده و به تقویت بنیان‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

این مقام مسئول اردوهای جهادی و برنامه‌های بسیج سازندگی را فرصت بسیار خوبی برای کاهش مشکلات مردم دانست و اضافه کرد: تاکنون مردم و مسئولان در طرح هجرت توانسته‌اند موجبات پیشرفت جامعه را فراهم کنند.

وی طرح هجرت را مجری طرح‌هایی دانست که پیمانکاران رغبتی به کار کردن در آن را ندارند، چرا که در مناطق دورافتاده انجام می‌شود و پیمانکاران برای انتقال وسایلشان به آن مناطق باید هزینه زیادی را متحمل شوند.

استاندار قزوین یادآور شد: امروز بسیاری از پروژه‌های استان قزوین به بسیج سازندگی واگذار می‌شود و بسیج سازندگی توانایی انجام پروژه های کوچک و بزرگ در کشور را دارد.

وی گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند پیگیر مشکلات اجرای طرح‌های جهادی باشند و با تأمین اعتبار بیشتر برای این طرح‌ها می‌توان از این ظرفیت عظیم بیشتر استفاده کرد.

وی با اشاره به این حدیث از امام صادق (ع) که می‌فرمایند "‌کسانی که به خاطر نیکی کردن و کارهای صواب، عمرشان طولانی‌تر می‌شود بیشترند نسبت به افرادی که با عمر طبیعی زندگی می‌کنند و کسانی که به خاطر گناهانشان عمرشان کوتاه می‌شود و می‌میرند بیشترند نسبت به کسانی که با مرگ طبیعی و اجل معین فوت می‌کنند" افزود: خدمت به مردم از جمله برکات خداوند متعال به انسان‌ها است و امیدوارم همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند خدمتگزار واقعی مردم باشند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول