اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر خبر داد

پیشرفت 45 درصدی پروژه سالن همایش ابهر

خبرگزاری فارس: شهردار ابهر گفت: سالن همایش ابهر نیز 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 45 درصدی پروژه سالن همایش ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رحمت یوسفلی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه 129 میلیارد ریالی شهرداری ابهر در سال 90 خاطرنشان کرد: بیش از 66 میلیارد ریال از بودجه شهرداری به بخش عمرانی و بقیه به بخش هزینه‌های جاری اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سال 90 سال پرباری برای شهرداری ابهر بود، ابراز داشت: با این تفاسیر برای بودجه 91 پیشنهاد 140 میلیاردی داده شد که این امر به تصویب شورا رسیده و 50 درصد آن نیز به مسائل عمرانی اختصاص پیدا کرده است.

شهردار ابهر اقدامات فرهنگی شهرداری ابهر در سال 90 را چشمگیر عنوان و تصریح کرد: عمده کارهای ما در بخش عمرانی شامل آسفالت‌ریزی معابر، بحث پر سر و صدای خیابان امام خمینی(ره)، مسیر آیت‌الله خامنه‌ای و بلوار یادگار امام بود.

وی با اشاره به 15 پروژه عمران شهری ابهر اضافه کرد: ابهر از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران شهری پیشتاز بوده و شعار ما برای سال 91 اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام است.

یوسفلی از اتمام عملیات احداث سالن بحران شهرداری ابهر در سال جاری خبر داد و گفت: بحث توافق با اداره ارشاد اسلامی در مورد سالن همایش ابهر که از سفر رئیس‌جمهور کلید خورده است عملی نشده و خود شهرداری در حال تکمیل کردن پروژه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموع 185 قطعه تفکیکی سهم شهرداری ابهر است، عنوان داشت: این امر نسبت به شوراهای اول و دوم خیلی کم است و ما با بضاعت مالی ناچیز در حال پیش بردن کارها هستیم.

شهردار ابهر تصریح کرد: فضای سبز پیش از این 38 هکتار و سرانه فضای ابهر برای هر نفر 4.7 متر مربع بود که این امر با هفت هکتار افزایش به سرانه شش متر مربع رسیده است.

وی با بیان اینکه جدول و آسفالت‌ریزی را هر فردی می‌تواند انجام دهد، اظهار داشت: برای نخستین بار بحث خیابان امام خمینی(ره) که از آرزوهای دیرینه مردم بود را کلید زدیم و در حال حاضر سالن همایش ابهر نیز 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یوسفلی با بیان اینکه شهرداری ابهر یکی از شهرهایی است که توجه ویژه‌ای به مبلمان شهری دارد، ابراز داشت: طرح خیابان امام خمینی(ره) یکی از طرح‌های منحصر به فردی است که در صورت همکاری مردم به یک طرح نمونه تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در زمینه طرح تفصیلی شهر ابهر گفت: طرح تفصیلی شهر ابهر مراحل پایانی خود را طی می‌کند و شهر ابهر با یک هزار و 280 هکتار به تصویب رسیده و فقط دو نقطه در مورد محدوده شهر ابهر مشکل داشتیم که آن نیز به تصویب رسیده است.

شهردار ابهر در پاسخ به سئوالی در زمینه انتقادهای وارده در زمینه وضعیت آسفالت خیابان ولیعصر(عج) ابهر با توجه به آسفالت‌ریزی سال گذشته این خیابان گفت: خیابان ولیعصر(عج) طی دو روز آسفالت شد که پس از آن آزمایشگاه جواب آزمایش را تایید کرد ولی پس از برودت هوا و نمک‌پاشی به سطح خیابان، وضعیت حاضر به وقوع پیوست که پس از آزمایش دوباره توسط آزمایشگاه قزوین، درصد قیر آسفالت ریخته شده کم اعلام شد.

وی افزود: ما هنوز آسفالت خیابان ولیعصر(عج) را از پیمانکار تحویل نگرفته‌ایم و طی صورت جلسه‌ای در اسفند ماه سال گذشته مقرر شده است که پیمانکار پس از مساعد شدن آب و هوا و با هزینه خود نسبت به ترمیم آسفالت محل‌های از بین رفته این خیابان اقدام کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول