اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

بهره‌برداری از چندین پروژه‌ فرهنگی و ورزشی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی، ورزشی در بویین‌زهرا در ماه‌های آینده خبر داد.

بهره‌برداری از چندین پروژه‌ فرهنگی و ورزشی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه سیاحتی و گردشگری ساحل قو در منطقه رودک از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی برای شهروندان بویین‌زهرا تدارک دیده شده است، اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های انجام شده با شهرداری و چندین نهاد فرهنگی در این شهرستان در تابستان سال جاری برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخصی در حوزه اجتماعی و فرهنگی در بخش‌های شش‌گانه این شهرستان به اجرا در می‌آید.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا افزود: تمام این برنامه‌ها و طرح‌ها با مشارکت شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه امور فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص بودجه ویژه برای برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در فصول مختلف سال در شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: از تمام کسانی که صاحب هنر و انگیزه هستند دعوت می‌کنیم که با طرح ایده‌ها و نظرات خود در راستای رونق فعالیت‌های فرهنگی و دینی در این شهرستان گام بردارند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا ادامه داد: با توجه به ضرورت بستر‌سازی مناسب فرهنگی و تفریحی برای جوانان و نوجوانان، در طول دو سال گذشته حمایت‌های ویژه‌ای از متولیان و مسئولان امور فرهنگی در این شهرستان صورت گرفته که بسیار نیز قابل توجه و قدردانی است.

طاهرخانی با بیان اینکه در ماه‌های آینده پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی فراوانی در شهرستان بویین‌زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: از کلیه مردم و مسئولان این شهرستان تقاضا داریم که با همکاری و تعامل قوی‌تر در راستای ساماندهی و جذب جوانان به محیط‌ها و برنامه‌های فرهنگی و نشاط گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه سایت‌ها و شبکه‌های معاند با نشر فرهنگ ضد اسلامی به دنبال تخریب اعتقادات و آرمان‌های دینی در جوامع اسلامی مانند ایران هستند، عنوان کرد: دشمنان امروز هجمه‌های بی‌وقفه‌ای را علیه تمام آرمان‌ها و ملاک‌های اسلامی آغاز کرده و ضربه‌های بسیار سنگینی را نیز بر پیکره ارزشی و دینی جمهوری اسلامی وارد می‌کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: تشویق جوانان به فراگیری ارزش‌های اسلامی بهترین راه برای مقابله با اینگونه تهاجم تخریبی دشمنان است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول