اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی بانوان قایقرانی کانوپولو ایران:

خراسان‌رضوی قطب ورزش کانوپولو ایران است

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی بانوان قایقرانی کانوپولو گفت: استان خراسان‌رضوی قطب ورزش کانوپولو ایران است.

خراسان‌رضوی قطب ورزش کانوپولو ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، الهام تحقیقی بازیکن مشهدی عضو تیم ملی کانوپولو گفت: عضویت چندین نفر از بانوان قایقران خراسانی در عضویت تیم ملی بزرگ‌سالان و جوانان کشور خود دلیل این ادعا است.

وی تاکید کرد: با ظرفیت بالایی که ورزشکاران استان دارند در صورت ایجاد امکانات لازم برای هیئت قایقرانی استان مطمئن باشید برای المپیک آینده، خراسان‌رضوی می‌تواند در تیم ملی و در یکی از رشته‌های قایقرانی نماینده داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه هیئت استان، استخری برای انجام تمرینات تیم استان در اختیار ندارد و مجبور است که امکانات را اجاره کند که این موضوع خود بار مالی بر هیئت وارد می‌کند.

بازیکن ملی‌پوش خراسانی با ابراز تعجب از نبود حمایت کافی مدیران قبلی اداره‌کل ورزش و جوانان از این ورزش در استان اظهار کرد: مطمئن هستم اکثر بازیکنان خراسانی لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی ایران را دارند و در صورت حمایت مدیرکل جدید تضمین می‌کنم در سال‌های آینده تعداد ملی‌پوشان خراسانی بیشتر از این شود.

وی در ارتباط با تغییرات در حال اتفاق در فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: متاسفانه این تغییرات زمانی انجام شد که تیم ملی در اردوی آمادگی برای اعزام به مسابقات جهانی لهستان بود، بنابراین امیدوارم برای جلوگیری از وارد شدن صدمه به تیم، این مشکل هر چه زودتر حل شود و بازیکنان بتوانند به سر تمرینات خود بازگردند.

وی رقیبان تیم ملی در این رشته را انگلیس، آلمان، فرانسه، نیوزلند و استرالیا معرفی و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات جهانی لهستان، تیم ملی بانوان کانوپولو ایران روی یکی از 3 سکوی برتر دنیا قرار گیرد.

وی در ارتباط با قبول مسئولیت خود به‌ عنوان نایب رئیس هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی گفت: با استعفای نایب رئیس قبلی این هیئت، این مسئولیت از طریق رئیس هیئت به من پیشنهاد شده است ولی برای پذیرش یا عدم پذیرش آن باید گفت‌وگوی بیشتری را با آقای دهباشی‌زاده رئیس هیئت انجام دهم چون قبول این کار مسئولیت زیادی را برعهده من می‌گذارد.

الهام تحقیقی کسب مقام اول مسابقات آسیایی 2005 مالزی، مقام دوازدهم مسابقات 2006 قهرمانی جهان هلند، مقام اول آسیایی مسابقات 2007 کره‌جنوبی، مقام هفتم مسابقات 2007 بلژیک کاپ جهانی، مقام نهم جهانی مسابقات 2008 کانادا، مدال طلای آسیایی مسابقات 2009 تایوان، مقام پنجم مسابقات 2010 کاپ جهانی بولونیا و مقام ششم مسابقات 2010 قهرمانی جهان در ایتالیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول