اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش کهنوج خبر داد

شرکت ورزشکاران کهنوجی در 18 رشته المپیاد کرمانیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج گفت: ورزشکاران شهرستان کهنوج در 18 رشته‌ اعلام شده در المپیاد کرمانیان با تمام توان شرکت می‌کنند.

شرکت ورزشکاران کهنوجی در 18 رشته المپیاد کرمانیان

مهدی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت سال‌جاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار داشت: این اداره در 18 رشته‌ اعلام شده در المپیاد کرمانیان با تمام توان شرکت می‌کند.

وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از تمام هیئت‌ها افزود: در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در پنج هیئت تمام تلاش خود را انجام و این روند را به طور متوالی و سالانه ادامه می‌دهیم.

حیدری شرکت در تمام مسابقات کشوری، برون‌مرزی و استانی را از دیگر برنامه‌های این اداره ذکر و تصریح کرد: جلسه‌های متوالی با تمام اعضا و ورزشکاران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بلندمدت اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج ابراز داشت: توجه به بحث آموزش در راستای بالا بردن سطح علمی مربیان و همچنین ورزشکاران در برنامه‌های کاری ما قرار دارد.

حیدری با تأکید بر آشنایی ورزشکاران با شیوه تمرین‌دهی مربیان بزرگ عنوان کرد: با دعوت از مدرسان صاحب سبک در کشور در راستای ارتقای دانش مربیان در رشته‌هایی که احتیاج به آموزش دارند، تلاش می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج گفت: همچنین دعوت از مربیان در سطح تیم ملی در راستای شناساندن استعداد ورزشکاران این خطه به مربیان تیم ملی و مربیان طراز اول کشور از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

حیدری سرانه ورزشی موجود در شهرستان کهنوج را 40 سانتی‌متر مربع برای هر نفر دانست و بیان داشت: طبق چشم‌انداز چهار ساله مدون دولت برای هر ایرانی یک متر مربع تعریف شده و این در حالی است که در این شهرستان 60 سانتی‌متر کمتر است.

وی اذعان داشت: این سرانه با توجه به سرانه موجود کشور نیز که 55 سانتی‌متر مربع بوده، هنوز 15 سانتی‌متر مربع کمتر است.

حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد پروژه‌های 036 روستایی در سطح هر شهرستان که موجب افزایش کاذب سرانه ورزشی شده و بدون استفاده مانده است، این طرح شکست‌خورده تلقی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول