اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

اولویت‌‌ کارگروه اجتماعی زنجان توجه به ورزش‌های قهرمانی و همگانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: توجه به ورزش‌های قهرمانی، عمومی و همگانی از اولویت‌های کارگروه اجتماعی محسوب می‌شود.

اولویت‌‌ کارگروه اجتماعی زنجان توجه به ورزش‌های قهرمانی و همگانی

موسی متوسلین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به ضرورت ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: به منظور توجه به حوزه سلامت و درمان در جامعه در استان فعالیت‌هایی انجام گرفته است که این فعالیت‌ها در سال جاری با توجه به اولویت‌های در نظر گرفته شده، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیش‌نویس یارانه‌ها نیز به حوزه سلامت توجه ویژه شده است، افزود: با اختصاص این اعتبارات، بسیاری از مشکلات حوزه سلامت و درمان حل شده و افرادی که با مشکلات روحی و جسمی مواجه هستند نسبت به پیگیری بیماری خود اقدام می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت توجه به امور مربوط به جوانان تاکید کرد و افزود: در حوزه جوانان ایجاد نشاط اجتماعی و ورزش از اولویت‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت پیگیری ورزش‌های همگانی در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری ورزش‌های همگانی به‌ویژه پیاده‌روی ضروری است.

متوسلین ورزش‌های عمومی را موجب ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: توجه به ورزش‌های عمومی موجب حضور همه افراد جامعه در حوزه ورزش و به تبع آن افزایش روحیه و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی بر ضرورت ارتقای شاخص‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: ارتقای این شاخص‌ها موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در ستاد راهبردی فرهنگی و کارگروه اجتماعی در این زمینه انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توجه به امور قرآنی، دینی و مذهبی از برنامه‌های سال جاری است، افزود: استان زنجان در توجه به این مقوله پیشگام بوده که این امر برنامه‌ریزی مناسبت‌تر را می‌طلبد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول