اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

توسعه فضاهای ورزشی برای مقابله با اعتیاد بین جوانان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت:‌ توسعه فضاها و مراکز ورزشی راهکار و زمینه مناسبی برای پیشگیری از ورود جوانان به عرصه مواد مخدر است.

توسعه فضاهای ورزشی برای مقابله با اعتیاد بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان باید در ایام تابستان فضاهای ورزشی خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی افزود: نباید در استان بوشهر سالن ورزشی بدون استفاده داشته باشیم در غیر این ‌صورت این کار خیانت به نظام و نسل جوان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط اداره کل ورزش و جوانان باید آمار سالن‌های ورزشی استان و همچنین تعداد سالن‌های فعال و غیرفعال را مشخص کرده تا برنامه‌ریزی بهتری برای استفاده از سالن‌ها صورت گیرد.

جهانبخش گفت: همه ما مسئولان در مقابل مبارزه با ناهنجاری‌های جوانان به ویژه در عرصه مواد مخدر مسئول هستیم بنابراین باید برای مقابله با این دشمن خانمانسوز نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ورزش راهی استراتژیک برای مقابله با اعتیاد به مواد مخدر است خاطر نشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی گامی مهم در زمینه زدودن آسیب‌های اعتیاد در بین جوانان است.

وی ادامه داد: همچنین یکی از اثرگذارترین الگوها برای نسل جوان و نوجوان اردوهای راهیان‌نور است که مسئولان امر باید زمینه تقویت آن را فراهم کنند.

جهانبخش اضافه کرد: باید مهارت‌های زندگی در عرصه‌های مختلف و همچنین "نه گفتن" در مقابل مواد مخدر را به نسل جوان آموزش دهیم.

استاندار بوشهر بیان داشت: امروزه دشمن در کنار تلاش برای جنگ سخت با نظام‌های آزادیخواه، جنگ نرم را نیز با جدیت و سرعت انجام می‌دهد و ما باید خود را برای مبارزه با جنگ نرم دشمن نیز آماده کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون هزاران ماهواره با برنامه‌های مختلف در تلاش برای به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان ما هستند بنابراین دستگاه‌های متولی امور جوانان به ویژه آموزش و پرورش باید در این زمینه هوشیار باشند.

در این نشست مقرر شد ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش مکان‌های مورد نظر برای احداث چمن مصنوعی در شهرهای استان را شناسایی کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول