اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردکان در تذکری به رئیس جمهور:

برکناری 4 رئیس فدراسیون آرامش را از ورزش سلب کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور اعلام کرد: نحوه عملکرد دولت در زمینه برکناری چهار رئیس فدراسیون بدون طی مراحل قانونی، آرامش روحی را از جامعه ورزشی کشور سلب کرده است.

برکناری 4 رئیس فدراسیون آرامش را از ورزش سلب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس نسبت به تصمیم عجولانه برکناری چهار رئیس فدراسیون بدون طی مراحل قانونی اعتراض کردند.

36 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، جلوگیری از تعلیق عضویت فدراسیون قایقرانی در فدراسیون جهانی و گرفتن بهانه دخالت سازمان جهانی المپیک در امور ورزشی کشور و فراهم کردن امنیت روحی و آرامش برای ورزشکاران المپیکی را خواستار شدند.

نمایندگان در این تذکر آورده‌اند: تصمیم عجولانه نسبت به برکناری چهار رئیس فدراسیون بدون طی مراحل قانونی و برگزاری مجامع عمومی آنها به ویژه برکناری رئیس فدراسیون قایقرانی که با درخشش قایقرانان کشورمان جزو فدراسیون‌های نمونه در چند سال اخیر بوده و موفق به کسب پنج سهمیه حضور در المپیک لندن شده، موجب ورود فدراسیون جهانی قایقرانی و احتمال دخالت سازمان جهانی المپیک در امور ورزشی کشورمان شده است که آرامش و امنیت روحی را از جامعه ورزشی کشورمان به ویژه ورزشکاران المپیکی سلب کرده است.

نمایندگان مردم در مجلس از رئیس جمهور خواستند برای حل این مشکل اقدام لازم را انجام دهد.

از جمله امضا‌ءکنندگان این تذکر که با محوریت محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان انجام گرفته، می‌توان به ارسلان فتحی‌پور، علی مطهری، بیژن نوباوه وطن، سید مهدی هاشمی، مهرداد لاهوتی، محمد آشوری، فاطمه رهبر، سیدجلال یحیی‌زاده و سید بهلول حسینی اشاره کرد.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول