اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره کل ورزش جوانان گیلان:

ورزشکاران گیلان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره کل ورزش جوانان گیلان گفت: امسال ورزشکاران گیلان در قالب هیئت‌های ورزشی ساماندهی می‌شوند.

ورزشکاران گیلان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمد بابایی ظهر امروز در نشست توسعه ورزش انزلی به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت.

وی اظهار کرد: توسعه همگانی ورزش، استعدادیابی، قهرمان‌پروری و بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف گیلان از جمله برنامه‌های اداره کل در سال جاری است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان درباره تصمیمات تاثیرگذار ستاد ساماندهی امور جوانان با محدودیت این اداره کل، ابراز کرد: برگزاری نشست‌های مشترک با هیئت ورزشی، تدوین راه‌های مناسب برای اجرای طرح‌های ورزشی، استعدادیابی، ساماندهی ورزشکاران در قالب هیئت‌های ورزشی و کاهش مشکلات هیئت، آشنایی ورزشکاران با علوم نوین ورزش و ایجاد نشاط در بین جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.

نماینده مردم انزلی نیز در نشست مذکور به جایگاه ورزش در بین مردم اشاره کرد و توجه به نیازهای اصلی جوانان مانند ازدواج، اشتغال و مسکن را امری مهم و ضروری دانست.

حسن خسته‌‌بند افزود: اگر ایران در هر رقابت بین‌المللی حاضر شود حداقل یک ورزشکار از شهر انزلی نیز حضور دارد که نشان‌دهنده ظرفیت بالای ورزش این شهرستان است.

وی، کسب 240 مدال از رقابت‌های ملی و بین‌المللی در بندرانزلی را فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در رشته‌های ورزشی دانست و پیگیری مسئولان برای کاهش مشکلات ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول