اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی هیئت‌های کشتی کشور اعلام شد

البرز در جمع 5 استان برتر کشور در ورزش کشتی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان البرز از انتخاب استان البرز به عنوان پنجمین هیئت برتر کشور در سال 90 خبر داد.

البرز در جمع 5 استان برتر کشور در ورزش کشتی

حمید یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: در نشست سالانه فدراسیون کشتی عملکرد هیئت‌های استان‌های مختلف بر اساس حضور در مسابقات قهرمانی کشور، تعداد ملی پوش، مدال‌آوری و حضور در لیگ‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت استان البرز توانست رتبه ارزشمند پنجمی را در دومین سال فعالیت استانی در میان 31 استان کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه این رتبه در سال 89 هشتمی بوده بیان داشت: صعود سه پله‌ای در این ارزیابی نشان می‌دهد عملکرد هیئت استان روبه‌ رشد بوده و این بهبود مورد توجه و اذعان مسئولان فدراسیون نیز قرار گرفته است.

یاری با بیان اینکه در سال 91 تلاش خواهیم کرد این رتبه را باز هم بهبود ببخشیم، ادامه داد: قرار گرفتن در جمع سه استان برتر کشور هدف ما برای سال جاری است، لذا برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای نیل به این هدف صورت داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به بازنگری در نحوه برگزاری مسابقات انتخابی و نظارت بیشتر بر عملکرد کادر فنی تیم‌های منتخب استان اشاره کرد.

وی به حضور دوباره نماینده استان البرز در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: تیم نوین چرم البرز در فصل گذشته مسابقات عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد و مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد، اما به دلیل اینکه توان مالی لازم را برای حضور پر قدرت در این مسابقات نداریم لذا تصمیم بر این شد تا در فصل جدید که از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود دوباره در لیگ دسته یک شرکت کنیم.

دبیر هیئت کشتی استان البرز با اشاره به عملکرد کشتی‌گیران این استان در مسابقات برون مرزی یادآور شد: در دو ماه اول امسال کشتی‌گیران البرزی به دو رویداد بین‌المللی اعزام شده‌اند که در هر دو مورد به مدال رسیده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: در مسابقات بین‌المللی جام سامورگاچف روسیه، رضا خدری عنوان سوم را کسب کرد و در مسابقات بین‌المللی جوانان رومانی یوسف قادریان به مدال طلا دست یافت، علیرضا محمدی به مدال نقره رسید و محسن عباسی مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول