اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی تکواندو اتریش صورت گرفت

انصراف تکواندوکار زنجانی از بازی با ورزشکار صهیونیستی/ کسب مدالی خوش‌رنگ‌تر از طلا

خبرگزاری فارس: در مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی اتریش تکواندو کار زنجانی از بازی با حریف رژیم صهیونیستی صرف نظر کرد و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

انصراف تکواندوکار زنجانی از بازی با ورزشکار صهیونیستی/ کسب مدالی خوش‌رنگ‌تر از طلا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا افشاری تکواندو کار زنجانی که در قالب تیم مازندران به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین‌المللی اتریش شرکت کرده بود در یک حرکت زیبا انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

افشاری در وزن اول رده جوانان ـ بزرگسالان پس از کسب سه پیروزی در سه دیدار نخست به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله حریف افشاری بازیکن رژیم صهیونیستی بود که این دلاور مرد زنجانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دیدار با این حریف صرف نظر و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

افشاری یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر کشورمان است، که بدون شک با وضعیت خوبی که داشت می‌توانست مدال طلای این مسابقات را کسب کند، ولی با این حال با وجود اینکه این مدال شایسته وی بود از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

مسابقات بین المللی اتریش با حضور 46 کشور و 1300 شرکت کننده سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه برگزار شد، که تیم زنجان به نمایندگی از کشورمان در رده نوجوانان به پنج طلا و سه نقره رسید و در رده خود به مقام قهرمانی رسید و در مجموعه رده‌های سنی پس از فرانسه، جمهوری اسلامی ایران دوم شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول