اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هاپکیدو ایران:

ورزش همگانی سنگر سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هاپکیدو ایران گفت: ورزش‌های همگانی سنگری برای سلامت جامعه محسوب می‌شود و توجه به آن در مدارس امری مهم است.

ورزش همگانی سنگر سلامت جامعه است

محمدرضا هاشم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به برگزاری نخستین اردوی تفریحی و ورزشی انجمن هاپکیدو ایران همزمان با روز جهانی «تلاش برای ورزش همگانی» در این شهرستان، روی آوردن به ورزش‌های همگانی را موجب کاهش ناراحتی‌های قلبی در بین مردم دانست.

وی با اشاره به اینکه پس از تصادفات جاده‌ای بیشترین آمار مرگ و میر در کشور مربوط به ناراحتی‌های قلبی است، تصریح کرد: توجه به ورزش‌های همگانی در مدارس موجب آماده‌تر شدن کودکان و نوجوانان در سنین بالاتر می‌شود.

دبیر کل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو انگیزه دادن به افراد جامعه در رویدادهای ورزشی را موجب بهتر شدن عملکرد آنها نامید و اضافه کرد: ورزش‌های همگانی در شهرها به فعالیت بیشتر شهروندان در جامعه کمک می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ورزش با ایجاد آرامش روانی از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد، خاطرنشان کرد: داشتن روحیه شاد و مفرح در بین خانواده‌ها جامعه‌ای سالم را به همراه دارد و شرکت در ورزش‌های همگانی سنگری برای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

هاشم‌پور درباره فعالیت هاپکیدو ایران متذکر شد: هاپکیدو ایران در چندین رویداد بین‌المللی انجمن هاپکیدو شرکت کرده و تمام اعضای فدراسیون جهانی هاپکیدو این حرکت را در دستور کار خود دارند و هر ساله این ورزش همگانی همزمان با سراسر جهان برگزار می‌شود.

به گفته وی، در اردوی مذکور تمام ورزشکاران رشته هاپکیدو به همراه خانواده‌های خود حضور یافتند و رقابت‌های تفریحی و ورزشی در بعد قهرمانی و همگانی شامل پیاده‌روی، ورزش‌های تفریحی و... را انجام دادند.

ا‌نتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول