اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قزوین:

بازار روز ولی‌عصر نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، از بهره‌برداری بازار روز ولی‌عصر در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

بازار روز ولی‌عصر نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین عمویی اظهار کرد: احداث بازار روز ولی عصر که عملیات اجرایی آن از سال 90 آغاز شده است با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی کل مساحت این بازار را یک‌هزار و 76 متر مربع دانست و خاطر‌نشان کرد: بازار روز ولی عصر شامل یک سالن تأمین مایحتاج عمومی، یک نانوایی، یک سالن عرضه میوه و یک سالن ویژه عرضه مواد پروتئینی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، با بیان اینکه بازار روز ولی‌عصر چهارمین بازار روزی است که برای ارایه خدمات به شهروندان قزوینی به بهره‌برداری می‌‌رسد، تصریح کرد: در قزوین بازار‌های بیشتری از این دست باید احداث شود که در صورت تملک زمین مورد نیاز، در برنامه‌های آتی این سازمان گنجانده شده است.

گفتنی است بازار روز ولی‌عصر به عنوان چهارمین بازار روز در قزوین در میدان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی سرزمین سحرآمیز واقع شده است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول