اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار مشهد خبر داد

نظارت دائم و نامحسوس بر بازارهای میوه و تره‌بار مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از نظارت دائم و نامحسوس بر بازارهای میوه و تره‌بار مشهد خبر داد.

نظارت دائم و نامحسوس بر بازارهای میوه و تره‌بار مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، جلال قربانی در پنجمین کارگاه آموزشی مدیریت میادین میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی شهروندان از برخی موارد ناراضی هستند فروشندگان باید توجه داشته باشند که در هر صورت حق را به مشتری بدهند.

قربانی با تاکید بر اینکه بازارهای میوه و تره‌بار مشهد باید الگوی مناسب رفتاری باشد خاطر نشان کرد: روندی که در این بازارها وجود دارد به گونه‌ای است که الگوهای جدید رفتاری و بازاری در آن رعایت می‌شود و باید این راه را با افزایش انگیزه و رفتار مناسب بهره‌برداران ادامه داد.

وی تصریح کرد: نظارت بر بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی به صورت دوره‌ای و مستمر است و علاوه بر نظارت مستمر، نظارت نامحسوس نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

قربانی بیان کرد: با توجه به نظارت و نظرسنجی‌های انجام شده از سوی ناظران و مسئولان در ایام عید و شب یلدا مشخص شد در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته شاهد کاهش شکایت‌ها از سوی شهروندان بوده‌ایم.

جهش خدمت‌رسانی کیفیتی در بازارهای میوه و تره‌بار

در ادامه ابوالفضل انتظاری، مدیر بازرسی نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد اظهار داشت: نظارت بر بازارهای میوه و تره‌بار از سال 87 در آستانه شب یلدا و ایام نوروز به مدت 15 روز با هدف حساس سازی و انگیزه‌سازی انجام شد که بر اساس این سنجش در سال جاری میزان خدمت‌رسانی فروشندگان نسبت به سال قبل با جهش قابل توجهی رو به رو بوده است به طوری که میزان ارائه خدمت‌رسانی از 64 درصد به 80 درصد و میزان خدمت‌رسانی کیفیتی به 91 درصد  ارتقا یافته است.

احترام به حقوق شهروندان مهم‌ترین اصل وجود بازارها

کمال سروی‌ها، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در جمع بهره‌برداران و مدیران بازارهای شهرداری گفت: با توجه به اینکه از سال 86 قانون دخالت شهرداری در زمینه نظارت بر مایحتاج عمومی تصویب شده است، شورای اسلامی شهر طبق مصوباتی درصدد جلوگیری از بروز چند نرخی بودن، معضلات زیست محیطی و عرضه کالای نامطلوب بوده است.

وی ادامه داد: در صورت تعامل میان شهرداری و بهره‌برداران بازارها به سمت کم‌فروشی و کم کاری نخواهد رفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه بهره‌برداران، مشتریان و مدیریت این سازمان باید با یکدیگر در تعامل باشند خاطر نشان کرد: این همفکری و تعامل سبب می‌شود تا بازارها هر روز به سمت ارائه کیفیت مطلوب و رضایتمندی بیشتر شهروندان شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول