اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان:

میدان میوه‌ و تره‌بار شادگان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: میدان میوه‌ و تره‌بار شادگان با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

میدان میوه‌ و تره‌بار شادگان آماده بهره‌برداری است

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم و نیاز مردم به دو موضوع مهم یعنی فضای تفریحی و در کنار آن بازاری مناسب برای خرید و تهیه کردن نیازهایشان است.

وی افزود: دو پروژه پارک ورودی از سمت اهواز به وسعت سه هکتار و با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان و همچنین میدان میوه و تره بار را با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان هفته آینده و با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان به بهره‌برداری خواهیم رساند.

شهردار شادگان ادامه داد: پارک ورودی شهر که به احتمال فراوان نام بهمن را خواهد گرفت از پروژه‌های سال جاری شهرداری است که با تلاش شبانه‌روزی در مدت هفت ماه کاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پارک شامل پارک بازی و ... خواهد بود و با به بهره برداری از آن بیش از 50 سانتی متر به سرانه فضای سبز هر شهروند شادگانی افزوده خواهد شد.

بنی‌نعیم در ادامه بیان داشت: همچنین با بهره‌برداری از پروژه میدان میوه و تره بار که شامل 100 غرفه خواهد بود از رفت و آمدهای غیرضروری به اهواز و همچنین ترافیک سنگین در مرکز شهر کاسته خواهد شد.

وی گفت: دستفروشان حاضر در مرکز شهر هم برای اینکه رونق در بازارشان همچنان حفظ شود مجبور به رفتن به این میدان می‌شوند که جای مناسبی هم برای آنها در کنار این میدان در نظر گرفته شده است.

 

شهردار شادگان در ادامه همچنین به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده این شهرداری اشاره کرد و افزود: پروژه‌های سال آینده این شهرداری بیشتر در راستای زیباسازی، نوسازی و بهسازی عبور و مرور خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با انجام این پروژه‌ها وظیفه خود را که خدمت به مردم است به خوبی اجرایی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام پروژه‌هایی را که شهرداران به اجرا می‌رسانند تنها برای رفاه حال مردم است گفت: شهرداران به خصوص شهرداری شادگان بدون نگاه سیاسی و به دور از بازی‌های سیاسی با شتاب بخشیدن بیشتر به کارهای عمرانی خود در صدد تامین نیاز و رفاح عمومی دارد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول